کد خبر: ۱۱۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۵:۵۴

سارقان مسلح به كاهدان زدند!

آفتاب‌‌نیوز :  ساعت چهار صبح روز گذشته 4 سارق مسلح براي سرقت وارد يك خانه ويلايي در منطقه دركه شدند كه با بيدار شدن صاحب خانه و سر و صداي اعضاي ديگر خانواده سارقان مسلح تنها با سرقت 500 تومان اقدام به فرار كردند.
ماموران كه پس از فرار سارقان در جريان ماجرا قرار گرفته بودند موفق شدند با نشاني هايي كه صاحب خانه از وضعيت ظاهري سارقان مي دهد، يكي از آنها را كه نادر نام دارد شناسايي و دستگير كنند.
نادر در بازجويي ها با قبول اتهام خود گفت: حدود دو هفته بود كه با همدستي دوستان ديگرم اين خانه را شناسايي كرده بوديم. از بالاي ديوار وارد خانه شديم اما صاحب خانه از خواب بيدار شد و سروصدا راه انداخت كه مجبور شديم فرار كنيم.
با اعترافات نادر ماموران موفق شدند آدرس يكي از سارقان ديگر را نيز به دست آورند اما وقتي به خانه مورد نظر مراجعه كردند فرد موردنظر به ماموران گفت: من در سرقت دست نداشتم و اين برادرم بود كه سرقت را انجام داده است.
گفتني است، تحقيقات ماموران با توجه به اينكه در يك ماه گذشته 4 سرقت ديگر نيز به همين شيوه در منطقه مورد نظر اتفاق افتاده است، زير نظر قيصري بازپرس شعبه 6 بازپرسي داسراي امور جنايي تهران ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین