کد خبر: ۱۱۸۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۰

فیاض: محرک جنسی عامل حوادث پس از انتخابات بود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پارسینه نوشت: ابراهیم فیاض استاد دانشگاه امام صادق می‌گوید که حجاب «تخیل جنسی» انسان‌ها را تحریک می‌کند و «محرک‌های جنسی» عامل حوادث سال گذشته در ایران بوده است!

فیاض در گفت‌وگو با ماهنامه «پگاه حوزه» گفته است در تظاهرات سال گذشته مخالفان دولت، زنانی «به شدت اروتیک» حضور داشتند که منظور نهایی آنها «آزادی روابط جنسی» بود!

این استاد دانشگاه همچنین از اعتراض‌های به نتیجه انتخابات نیز با عنوان «جنگ نرم جنسی» یاد کرد و اظهار داشته که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، برخی نامزد‌های «معارض» به دنبال «خودنمایی جنسی» رفته بودند!

به گفته وی پس از حوادث انتخابات سال گذشته «کشف حجاب در جامعه بیشتر شده؛ مثلا در عروسی‌ها زنان با لباس‌های کوتاه و یا بی‌حجاب بیشتر شده‌اند که این نشان از رخ دادن یک انقلاب در بعد اخلاقی و جنسی دارد.»

فیاض در بخش دیگری از این گفت‌وگو از حجاب به عنوان یک «فرهنگ جنسی» نام برده و گفته است: «حجاب سبب گرم واقع شدن غریزه جنسی در سطح یک جامعه و هدایت ارضای آن در قالب خانواده می‌شود.»

به گفته این استاد دانشگاه «حجاب سبب رشد انگیزه جنسی در جامعه و نیز رشد نشاط جامعه اسلامی می‌شود، بدون آنکه به سستی و لهو و لعب دچار شود.»

وی همچنین از نبود یک چهارچوب «اجتماعی مشروع» برای ارضاء غرایز جنسی در ایران انتقاد کرده و گفته است: «باید بدانیم که غریزه جنسی را در خیابان نمی‌توان ارضاء کرد.»

آقای فیاض افزوده که پیش‌تر به دولت پیشنهاد کرده بود «به صورت انقلابی خانه‌های ده متری، بیست و سی متری» بسازد تا مانع «انقلاب جنسی» در ایران شود.

وی پیش‌بینی کرده که اگر جامعه با این شرایط پیش برود در چند سال آینده در ایران «انقلاب جنسی» رخ خواهد داد.

اظهارات این استاد دانشگاه در شرایطی ایراد می‌شود که مقام‌های جمهوری اسلامی بارها رهبران مخالف دولت را به ترویج «بی‌حجابی» در جریان حوادث سال گذشته متهم می‌کنند.

محمد شعبانی یک مقام دانشگاه امام حسین پیش‌تر ادعا کرده بود «زنان بدحجاب» در جریان حوادث سال گذشته هفته‌ای سه هزار دلار برای بی‌حجابی پول می‌گرفتند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Hong Kong
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
0
0
خوبی شما؟!! سلام مارو به خانواده برسونید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
0
0
از یه بیمار جنسی با کوهی از عقده‌های سرکوب نشده جنسی ....بیش از این انتظار نمیره...شما زیاد سخت نگیر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین