کد خبر: ۱۱۸۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۵

دارا و سارا به غزه رسیدند / عكس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرانجام كمک‌های اهدایی كشورمان به مردم مظلوم غزه كه به علت كارشكنی‌های دولت مصر از رسیدن به غزه بازمانده بود، بعد از ظهر دیروز ـ پنجشنبه 16 دی ـ با عبور از رفح وارد غزه شد و كمک‏های دارویی ایران را به مردم غزه رساند.

به گزارش خبرگزاری ابنا ـ با وجود اینكه مصری‏ها شرط كرده بودند كه برای ارسال كمک به غزه از طریق مرز رفح، نباید هیچ كمكی از جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد، اما ایستادگی و مقاومت هشت عضو كاروان آسیایی بر روی عرشه كشتی، در نهایت باعث شد این كمک‏ها به دست مردم درمحاصره غزه برسد.

به این ترتیب كامیون‏های حامل مواد دارویی ـ كه عمدتا از ایران برای مردم غزه ارسال شده بود ـ بعدازظهر دیروز ـ پنجشنبه 16 دی 1389 ـ با عبور از رفح وارد نوار غزه شد و كمک‌های ایران را به مردم غزه رساند. اما مصر از ورود هیأت ایرانی و اردنی به غزه جلوگیری كرد.

دولت مصر اعلام كرده كه به داروهای ایرانی و همچنین كمک‌های غذایی و لوازم التحریر سایر كشورها كه در كشتی سلام بوده‌اند اجازه تخلیه نخواهد داد و این كمک‌ها را تحویل مقامات رژیم صهیونیستی خواهد داد. 

همچنین با ورود كاروان آسیایی به غزه، كارتن‏های حامل عروسک‌های دارا و سارا را نیز به فلسطین رسید تا به كودكان مظلوم این كشور اهدا شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین