کد خبر: ۱۲۱۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲

حمله مسلحانه به‌یک پمپ بنزین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تهران امروز نوشت: صبح سرد یکی از روزهای میانی هفته گذشته ماموران پمپ بنزینی در محور اصلی شهرستان گلوگاه به‌یکباره با هجوم مسلحانه دو سرنشین یک موتورسیکلت تریل روبه‌رو شدند که ظاهرا برای پر کردن باک بنزین خود به‌آنجا آمده بودند. در دست سرنشین عقب این موتور یک اسلحه شکاری گوزن کش بلند بود که وی و همدستش با با ورود به‌اتاق صندوقدار و شلیک یک تیرهوایی از وی خواستند هر چه سریع‌تر موجودی صندوق خود را در اختیار آنها بگذارد .

صندوقدار هم که جان خود را در خطر می‌دید تسلیم خواسته سارقان مسلح شده و تمام پنج میلیون تومان پولی را که در کشو موجود بود به‌آنها داده تا آسیبی متوجه جان خود و همکارش نشود. پس از فرار سارقان صندوقدار طی تماسی با پلیس ۱۱۰ موضوع سرقت را به‌آنها اطلاع داد.

با سر رسیدن کارآگاهان و آغاز تحقیقات مشخص شد موتورسیکلت استفاده شده در این سرقت متعلق به‌فردی به‌نام «الف – خ» است .

در ادامه این فرد بازداشت شد ولی در جلسه بازجویی مدعی شد موتور سیکلت خود را به‌قصد فروش به‌دو نفر به‌نام های «وحید – خ» ۲۹ ساله و «مجید – خ» ۲۲ ساله تحویل داده و ظهردو روز پیش (روز سرقت) مجددا از آنها پس گرفته است.

ماموران این بار شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار قرار داده و موفق به‌محاصره مخفیگاه و بازداشت آنها شدند.

وحید و مجید پس از انتقال به‌اداره آگاهی در مواجهه حضوری با کارگران پمپ بنزین به‌جرم خود اقرار کرده و دلیل این اقدام تبهکارانه خود را بیکاری ، مشکلات مالی و بدهکاری ذکر کردند . آنها گفتند پس از سرقت اسلحه را به‌دریای خزر انداخته اند و قصد خرج کردن پول‌ها را داشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین