کد خبر: ۱۲۱۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۸

قذافی خلبانان لیبی را به‌خاطر خودداری از حمله به مردم اعدام کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک خلبان نیروی هوایی لیبی که از این کشور فرار کرد، گفت: شمار زیادی از همکاران وی به خاطر خودداری از حمله به مردم اعدام شدند.

بن ویدامن، خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان از لیبی گزارش داد یک خلبان نیروی هوایی لیبی در مصاحبه با این شبکه گفت که همکاران وی که در یک پایگاه هوایی خارج از طرابلس مستقر هستند به وی گفتند تعداد زیادی از افسران به خاطر سرپیچی از دستورات رژیم سرهنگ قذافی اعدام شدند.

وی افزود مقامات لیبی از خلبانان الجزایری که بعنوان مزدور استفاده می‌کنند.

این خلبان که نامش فاش نشد گفت علت اتخاذ چنین تصمیمی این است که رژیم حاکم بر لیبی دیگر اعتمادی به نظامیان این کشور ندارد.

ویدامن افزود تعدادی از شهرهای مجاور طرابلس، پایتخت لیبی به دست مخالفان افتاد. به نظر می‌رسد شهر طرابلس هنوز به شدت تحت کنترل دولت لیبی قرار دارد. ویدامن گفت ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف ادامه دارد.

روز گذشته یک فروند هواپیمای نظامی از پایگاهی در طرابلس برای بمباران شهر بنغازی اعزام شد. این هواپیما با دو خلبان که یکی از خلبانان با پریدن از هواپیما باعث سقوط آن در دریا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
این خلبانان مصداق واقعی شهید هستند و خون خودشون رو جاودانه کرده‌اند و البته باید به افتخار عظمت اونها پس از سرنگونی دیکتاتور احمق مجسمه‌های تمام اونها در میادین لیبی نصب بشه بدون شک این کمترین کار برای تشکر از این شهیدان است هر چند آنها نیازمند به این کار نیستند و تا ابد جاودانند.
ناشناس
|
Australia
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
درو برشرافت‌شون، یاد بگیرید بی‌غیرتای جهان که دستتون به خون هموطناتون آلوده است، کل جهان رو عرض کردم ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین