کد خبر: ۱۲۱۸۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹

بارسلونا دوباره از رئال‌مادرید فاصله گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آغاز بازی‌های هفته بیست‌و‌پنجم لیگ اسپانیا، لالیگا، با توقف رئال‌مادرید و پیروزی خارج از خانه بارسلونا همراه بود. 

در 5 بازی انجام شده روز گذشته – شنبه – تنها 2 تیم شهر بارسلون توانستند در برابر حریفان خود پیروز شوند. اسپانیول با نتیجه 4 بر یک رئال‌سوسیداد را شکست داد و بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی، با نتیجه 3 بر صفر مایورکا را از پیش رو برداشت. این در حالی است که بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. برای بارسلونا مسی دقیقه 38، ویا دقیقه 57 و پدرو دقیقه 66 گل زدند. تیم بارسلونا در شرایطی این بازی را برد که ویکتور والدز، ژاوی هرناندز، کارلس پویول و دنی آلوز را در اختیار نداشت. 

لیونل مسی با گل زدن در این بازی، تعداد گل‌های زده خود را به عدد 26 رساند تا با 3 بازی کمتر نسبت به کریس رونالدو و 2 گل زده بیشتر، در جدول گلزنان لالیگا در صدر بایستد. 

در دیگر بازی حساس شب گذشته رئال‌مادرید در یک بازی خارج از خانه و در برابر دیپورتیوولاکرونیا، با تساوی بدون گل متوقف شد و اختلاف امتیازاتش با بارسای صدرنشین دوباره به عدد 7 رسید. 

در دیگر نتایج به دست آمده، اسپورتینگ‌گیخون و ساراگوسا صفر بر صفر مساوی کردند و اتلتیکو‌مادرید و سویا 2 بر 2 مساوی کردند. 

در جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا، بارسلونا با 68 امتیاز صدرنشین است و رئال‌مادرید و والنسیا به ترتیب با 61 و 48 امتیاز دوم و سوم هستند. 

برنامه بازی‌ها:
یک‌شنبه
ارکولس – ختافه ساعت 19:30
لوانته – اوساسونا ساعت 19:30
ریسینگ‌سانتاندر – ویارئال ساعت 21:30
اتلتیک‌بیلبائو – والنسیا ساعت 23:30
دوشنبه
مالاگا – آلمریا ساعت 23:30
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین