کد خبر: ۱۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷

شهردار منطقه 5تهران: من فحش بلدم يا پروين؟

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سعید طلوعی، شهردار منطقه 5 تهران با تکذیب گفته‌های پروین مدعی است که شهرداری بیشترین مساعدت را با پرونده مجموعه سرخپوشان آریا انجام داده است.

او گفت: «دو بار قبلا این مجموعه پلمب شده و از 18 ماه پیش تا به حال آقای پروین با واسطه‌ قرار دادن علیرضا دبیر و حبیب کاشانی برای یک ماه و دو ماه و شش ماه از ما مهلت گرفته اند اما هرگز به قولشان عمل نکرده‌اند. رای کمیسیون ماده 100 مربوط به حالا نیست بلکه مربوط به همان یک سال‌واندی پیش است. در شهرداری منطقه 5 به هیچ آدم معمولی یک ماه هم فرصت نمی‌دهیم اما به خاطر اینکه ایشان ورزشکار بودند و در تیم ملی خدمت کرده‌اند‏، برای پرداخت بدهی این مجموعه چند بار فرصت دادیم. الان هم قانون جمهوری اسلامی اجرا شده است و با قاطعیت عرض می‌کنیم در طول تاریخ شهرداری تهران چنین تخفیفات و فرصت‌هایی به هیچ پرونده‌ای داده نشده است.»

طلوعی در پاسخ به ادعای پروین که ماموران شهرداری به کارکنان مجموعه فحش داده‌اند، گفت: «شما به من بگویید پروین بلد است فحش بدهد یا من که بچه جنگ و پیرو خط امام هستم؟ ایشان استاد فحش است و گونی گونی به زمین و زمان فحش می‌دهد.»

شهردار منطقه 5 شکسته شدن کامپیوترهای مجموعه را تکذیب کرد و در پاسخ به ادعای کارکنان مجموعه در مورد بی‌حرمتی به عکس امام گفت: «حالا پروین امام دوست شد و من بچه جبهه ضد امام؟ آقای پروین در عمرت به حرف‌های امام گوش داده‌ای؟ می‌دانی امام که بود؟ من که هزاران ترکش در بدن دارم و جانباز 70 درصد هستم چطور ممکن است ضد امام باشم؟ عکس امام از جای دیگر آورده شده بود. ضمنا آقای پروین بیاید بدهی‌اش را بدهد بعد برود به وزارت اطلاعات گزارش بدهد که من به امام بی‌حرمتی کرده‌ام. اگر صحت داشته باشد وزارت اطلاعات می‌آید و با من برخورد می‌کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین