کد خبر: ۱۲۲۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵
با تقدیر از از رسانه ملی

در گزارش مجلس از حوادث 25 بهمن؛ موسوی و کروبی ضدانقلاب شناخته شدند

اصل 27 قانون اساسی برای کسانی است که به اصل نظام معتقدند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: خبرآنلاین نوشت: هیأت منتخب لاریجانی، گزارش حوادث 25 بهمن را ارائه داد که طی آن خواستار برخورد با موسوی و کروبی شده بود. 

نتیجه نهایی این گزارش به این شرح بود: 1- بی‌تفاوتی اصحاب تردید و سکوت، موجب سوء‌استفاده دشمنان شده و انتظار این است که شفاف و بی ابهام این اتفاقات را محکوم کنند. این انتظار ار خواص بیش از دیگران است. 

2- دخالت سفارتخانه​های خارجی و عوامل آنها در فتنه 88 و قائله فتنه 89 به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. از این رو وزارتخارجه باید با این اقدامات، قاطعانه برخورد کرده و گزارش آن را به کمیسیون امنیت ملی ارائه دهد. 

3- شبکه​های ماهواره​ای ابزاری برای ساماندهی ابزار فتنه هستند که دولت باید به خنثی سازی آنها پرداخته و با مدیریت فضای مجازی فرصت را از نظام سلطه و ضد انقلاب بگیرند. 

4- شبکه مجازی ابزاری در اختیار نظام خبری صهیونیستی است. لازم است وزارت فرهنگ و قوه قضاییه و اطلاعات اقدامات فنی واطلاعاتی لازم را انجام دهند. 

5- از کلیه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی که صادقانه فعالیت کرده‌اند تشکر کرده و بر ضرورت هماهنگی بیشتر آنها تاکید می‌شود. 

6- از همکاری رسانه‌های بصیرت‌افزا به ویژه رسانه ملی تقدیر می‌شود. 

7- نظام سلطه و فتنه‌گران می‌پنداشتند که با فشار تحریم از بیرون و اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها می​توانند نقشه​های شوم‌شان را دنبال کرده و میان مسئولان داخلی اختلاف افکنی کنند. از مسئولان بویژه سران سه قوه انتظار وحدت بیشتر می رود. 

8- اقدام وزارت کشور برای عدم صدور مجوز به راهپیمایی 25 بهمن قابل تقدیر است. اصل 27 قانون اساسی برای کسانی است که به اصل نظام معتقدند. 

9- آشوب 25 بهمن یک نقشه و طرح کاملا اسرائیلی امریکایی انگلیسی و خائنانه علیه ملت بود. تمامی افراد و سایت‌های داخلی و خارجی و رسانه‌های مبلغ برای شرکت در این راهپیمایی بودند، دشمنان ملت ایران و در خط امریکا و انگلیس هستند. 

10- لجاج سران فتنه و کینه آنها نسبت به برخی مسئولین داخلی آنها را به ابزاری برای دشمنان خارجی تبدیل کرده است. دعوت‌کنندگان به راهپیمایی 25 بهمن همچون موسوی و کروبی خائنان به ملت و ضدانقلاب و مستوجب برخورد قانونی هستند. 

11- هیأت مجلس، رسیدگی قضایی و تعقیب آقایان موسوی و کروبی و همراهان وی را ضروری می‌داند و صراحتا اعلام می‌کند که مجلس و نمایندگان دیگر توجیهی برای عدم برخورد با آنها را نمی​پذیرد. 

12- کلیه خسارات زیان‌بار 25 بهمن متوجه همه زمینه‌سازان است و باید مدعیالعموم فهرست آنها را به عنوان کیفرخواست ارائه دهد. اقدام عیله امنیت ملی و ایجاد آشوب و حمله مسلحانه و ایجاد رعب برای شهروندان و تخریب اموال عمومی و جرح عده​ای از هم‌وطنان، اتهامات این افراد است. 

13- ایجاد حاشیه امن برای مفسدین فی‌الارض غیرقابل قبول است و باید از اینگونه اقدامات پیشگیری شود. دستگاه قضایی مطمئن باشد که ملت از اقدامات آنها استقبال می​کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
0
... نه بابا دیگه چی؟ مثلا خیلی مقتدر و جدی هستید؟ می‌دونم خودتونم نمی‌دونید باید چی کار کنید!!!
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
0
اقاي لاريجاني اينجوري كه شما ميفرماييد انقلاب در اين 30 سال مشغول پروراندن و تربيت عوامل ...و ..... هيچ‌كدام دست پرورده ملت نيستند - با اين حساب بايد منتظر ساير دست پرورده هاي انقلاب باشيم كه در آينده به حد بلوغ خواهند رسيد - من منتظر برادرانم هستم كه بالغ نشوند شما را نميدانم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین