کد خبر: ۱۲۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۵

فیلم مستند «همه مادران من» در سینما آزادی به روی پرده می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس هنری: فیلم مستند بلند «همه مادران من» به کارگردانی «ابراهیم سعیدی» و «زهاوی سنجاوی» ساعت 6 بعدازظهر روز چهارشنبه 18 اسفند ماه جاری در سینما آزادی به نمایش درمی‌آید. 

به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی فیلم «دایکانی من»، فیلم مستند بلند «همه مادران من» (دایکانی من) به کارگردانی «ابراهیم سعیدی» و «زهاوی سنجاوی» و به تهیه‌کنندگی «عباس غزالی»، به همت انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران، ساعت 6 بعدازظهر روز چهارشنبه 18 اسفند ماه جاری در سینما آزادی به روی پرده می‌رود. 

فیلم مستند «همه مادران من» که محصول مشترک ایران و اقلیم کردستان عراق به شمار می‌رود در ارتباط با جنایات رژیم بعث و کشتار دسته جمعی کردها در کردستان عراق است، این فیلم با تمرکز بر مسئله «انفال» به میان چند خانواده باقی مانده از این جنایت هولناک می‌رود و زندگی سخت و طاقت فرسای مادران، دختران و همسران قربانیان این جنایت دسته جمعی را به بیننده خود نشان می‌دهد. 

فیلم مستند بلند «همه مادران من» تاکنون در جشنواره مختلف بین‌المللی فیلم در ایران و سراسر جهان به نمایش درآمده است، و در آخرین حضور بین‌المللی خود روز 4 بهمن ماه (26 ژانویه) در جشنواره فیلم‌های ایرانی «بوستون» در محل موزه هنرهای زیبای شهر بوستون در آمریکا به روی پرده رفت. 

این جشنواره با نمایش 12 فیلم‌ سینمایی و مستند از کارگردانان ایرانی در روزهای 24 دی ماه تا 9 بهمن ماه امسال (14 تا 29 ژانویه) در محل موزه «فینه آرت» شهر بوستون پایتخت ایالت ماساچوست در کشور آمریکا برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین