کد خبر: ۱۲۲۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۳

بارش باران از امشب در تهران آغاز می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به اینکه سیستم بارش‌زا استان‌های غربی کشور را درگیر کرده است بارش باران از امروز در تهران هم آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

پرویز رضازاده با اشاره به اینکه از امروز سیستم بارش‌زا وارد کشور شده است، گفت: بارش باران هم‌اکنون در نواحی غربی کشور از خوزستان تا آذربایجان غربی و شرقی آغاز شده است. به دلیل افزایش دما تا روز پنجشنبه و جمعه بارش باران را خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین گفت: شدت بارش باران تا روز چهارشنبه در استان‌های کرمانشاه، لرستان، آذربایجان مشاهده می‌شود همچنین برای پنجشنبه نیز حداکثر بارش برای استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلیویه و بویر احمد، شمال و غرب استان فارس و خوزستان را خواهیم داشت.

رضازاده افزود: با توجه به اینکه الگوی بارش همراه با افزایش دما است،‌ عمده بارش به صورت باران است. اما در روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش دما پیش بینی می‌شود و در شهرهای سردسیر بارش برف را خواهیم داشت.

رضازاده اظهار داشت: برای تهران، البرز و قزوین بارش باران را خواهیم داشت که البته از امشب و فردا در تهران بارش‌ها آغاز می‌شود هرچند شدت آن در سطح معمولی است. دمای هوای تهران و سایر نقاط کشور نیز نسبت به روز جمعه گذشته در کشور افزایش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین