کد خبر: ۱۲۲۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۹

مربیان منشوری‌ آزاد شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس فدراسیون فوتبال خبر داد مربی‌هایی که تاکنون به دلیل مسائلی نمی‌توانستند در لیگ برتر کار کنند (منشوری‌ها)، با برطرف شدن مشکلات‌شان از لیگ یازدهم می‌توانند در این رقابت‌ها فعالیت کنند.

علی کفاشیان با اعلام این خبر گفت: مربی‌هایی که تاکنون به دلیل مسائلی نمی‌توانستند در لیگ برتر کار کنند، با برطرف شدن مشکلات‌شان از لیگ یازدهم می‌توانند در این رقابت‌ها فعالیت کنند.

کفاشیان همچنین از برگزاری جلسه کمیته فنی به منظور تصمیم‌گیری برای تیم امید در هفته پیش رو خبر داد و در این باره به ایسنا گفت: برنامه مجید جلالی را گرفته‌ایم و برنامه حمید استیلی را هم می‌گیریم تا در جلسه کمیته فنی نسبت به آن رسیدگی شود. ما هر دو برنامه را در این جلسه مطرح خواهیم کرد. به هر حال شرایط مربیان باید به گونه‌ای باشد که هم ما از جایگاه فدراسیون بتوانیم آن را اجرا کنیم و هم باشگاه‌ها بتوانند با آن کنار بیایند.

وی با اشاره به خواسته مجید جلالی که گفته است بازیکنان تیم امید باید یک سال به طور کامل در اختیار او باشند گفت: اجرای این شرط بسیار سخت است، چرا که نمی‌توانیم بازیکنان امید تیم‌های مختلف را به طور کامل از آنها بگیریم. همین تیم فولاد خوزستان چندین بازیکن اصلی تیمش در رده امید فعال هستند و حاضر نخواهند شد که بازیکنان‌شان را به طور کامل به تیم امید بدهند. اگر قرار باشد بازیکنی را به زور از تیمش بگیریم، یک بحث دیگری است، اما نکته‌ای که برای ما مهم است، هماهنگ بودن برنامه‌ی تیم‌های ملی با تقویم مسابقه‌های باشگاه‌هاست.

کفاشیان با بیان اینکه از جلالی و استیلی برای حضور در جلسه کمیته فنی دعوت خواهد کرد گفت: ما از آنها درخواست خواهیم کرد که در جلسه کمیته فنی حضور داشته باشند و برنامه‌هایشان را توضیح دهند. ممکن است برای اینکه این کار همزمان نباشد، یکی از آنها در جلسه حضور پیدا کرده و با دیگری بعدا صحبت کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین