کد خبر: ۱۲۲۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴

استاندار تهران: قیمت در 20 درصد قبوض گاز منطبق با واقعیت نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استاندارتهران تاکید کرد: مبالغ مندرج در 80 درصد قبوض گاز مشترکان، منطبق بر واقعیت است.


مرتضی تمدن در حاشیه بازدید از کشف 3.5 تن انواع مواد مخدر از یک شبکه بزرگ توزیع کننده مواد مخدر در استان تهران، با حضور در جمع خبرنگاران درباره «قبوض‌ گاز» که مبالغ آن رشد چشمگیری داشته است، افزود: مبالغ مندرج در 80 درصد قبوض گاز منطبق بر واقعیت است.

وی یادآور شد: هزینه گاز بر اساس معیار و فرمولی که پیش از این نیز از طریق رسانه‌ها به مردم آگاهی رسیده، محاسبه شده است.

استاندار تهران با تاکید بر این که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، مسئولان شرکت ملی گاز شماره تلفن و محل معینی را برای مراجعه مردمی که نسبت به مبالغ قبوض گاز شکایت دارند، در نظر گرفته‌اند، ادامه داد: افرادی که تصور می‌کنند، قبوض گاز دریافتی آنها غیرمتعارف است، حتما به ادارات گاز مراجعه کنند تا ماموران ضمن بررسی و کنترل کنترهای گاز، نسبت به اتلاف و یا تصحیح مبالغ مندرج در قبوض اقدام کنند.

تمدن با بیان این که قیمت گاز با تعرفه‌های جدید محاسبه می‌شود، گفت: مردم باید شیوه مصرفی خود را ترمیم و اصلاح کنند.

وی با بیان این که پیش از این یارانه‌ بر روی قیمت گاز محاسبه می‌شد، تصریح کرد: دولت یارانه‌ را به صورت نقدی برای مردم واریز کرده است و مردم باید یارانه‌ نقدی خود را مدیریت کنند. نمی‌شود که مردم مصارف خود را کنترل نکنند و انتظار داشته باشند که پول قبوض آن‌ها همچون گذشته صادر شود.

استاندار تهران، به مردم توصیه کرد، با توجه به تعرفه‌های جدید محاسبه پول انرژی، در مصرف خود تجدید نظر کنند و روش‌ها و شیوه‌های خود را اصلاح کنند.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی ماموران در شرکت ملی گاز آمادگی آن را دارند که به شکایات و سوالات مردم درباره نحوه محاسبه قبوض گاز پاسخگو باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
0
قبوض گاز نسبت به ساير قبوض وحشتناك افزايش يافته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین