کد خبر: ۱۲۲۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۲
رییس سازمان لیگ اعلام کرد:

بلیت دربی، صبح بازی فروخته می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان لیگ فوتبال ایران از فروش بلیت دربی در روز بازی خبر داد. 

بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر روز 10 فروردین‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

عزیز محمدی رییس سازمان لیگ در مورد بلیت‌فروشی این بازی به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: «نشست شورای تامین استان در این باره برگزار شده و همه تمهیدات برای دربی بزرگ پایتخت اندیشیده شده است. بلیت‌فروشی بازی برای جلوگیری از بازارسیاه صبح روز بازی در ورزشگاه آزادی و مطابق قیمت‌های قبلی یعنی 5000، 3000 و 2000 تومانی فروخته می‌شود. البته در نظر داریم که از سال بعد فروش بلیت را اینترنتی کنیم.» 

محمدی درباره برگزاری بازیهای لیگ برتر تا آخرین روزهای سال گفت: «ما طبق تقویم تا هفته سی‌ودوم را اعلام کرده‌ایم و به دلیل ترافیکی که در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داریم هیچ تغییری در برنامه نخواهیم داد.» 

وی درباره ماجرای اعتراض برخی باشگاه‌ها به تعداد توپ‌های اختصاص یافته گفت: «برخی باشگاه‌ها توپ نداشتند که سازمان لیگ به آنها توپ‌های‌شان را داد.» 

رئیس سازمان لیگ در پایان درباره وضعیت امتیازبندی لیگ برتر فوتبال ایران در آسیا گفت: «ما سال گذشته از 500 امتیاز 340 امتیاز یعنی حدود 68 درصد را گرفتیم و امسال از 800 امتیاز توانستیم 598 امیتاز یعنی 74 درصد امتیازات لازم را بگیریم. در سال گذشته ما پایین تر از استرالیا، چین و امارات بودیم اما امسال بالاتر از این سه کشور قرار گرفته‌ایم و پس از کره جنوبی که لیگ برترش 15 تیمی است و تازه یک تیم نظامی هم دارد که باید در سال آینده دیگر نظامی نباشد، عربستان 14 تیمی و قطر 12 تیمی در رده چهارم با یک لیگ برتر 18 تیمی قرار گرفته‌ایم. ما در بخش‌های مربوط به زیرساخت‌ها و ورزشگاه‌ها، تجاری‌سازی باشگاه‌ها و استاندارهای فنی امتیازهای کمی آوردیم اما در دیگر بخش‌ها امتیازات بسیار خوبی گرفتیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین