کد خبر: ۱۲۲۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۸

مشائی: ایران باید مدلی برای تحقق دکترین مهدویت به جهان عرضه کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسفندیار رحیم مشایی در نشست روسای گروه مشاوران جوان استانداری‌های سراسرکشور با بیان اینکه جنس آینده از جنس امید و آرزو است، گفت: مشاوران جوان می‌تواند آرزو و امید را در دل‌ها زنده کرده و احساس می‌شود که با این جمع می‌توان تصمیمات بزرگ اتخاذ و کارهای گسترده‌ای انجام داد. 

رییس دفتر رییس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت توجه به موضوع مهدویت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی باید دکترین مهدویت را به جهانیان معرفی کرده و مدلی برای تحقق آن در عرصه جهانی طراحی و عرضه کند. 

مشاور رئیس‌جمهوری گفت: ایده مشاوران جوان با نظر مساعد رییس‌جمهور و با این هدف که روی جوانان سرمایه‌گذاری جدی‌تری صورت گرفته و فرصتی برای تربیت مدیران آینده ایجاد شود، اجرایی شد و امروز با اهتمام دولت مشاوران جوان در همه عرصه‌های مدیریتی کشور نهادینه شده است. 

رحیم مشایی با اشاره به اینکه مشاوران جوان می‌توانند ماموریتی را برای خود در طراحی و ارائه مدل و الگو برای رسیدن به جامعه مهدوی تعریف کنند، اظهار داشت: شما جوانان این توانایی را دارید که مدلی برای تحقق مدیریت مشترک جهانی و رسیدن به آستانه تحقق جامعه مهدوی طراحی و ارائه کنید. 

رییس گروه مشاوران جوان همچنین در پایان این جلسه در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران گفت: در نشست امروز روسای گروه مشاوران جوان استانداری‌های سراسر کشور، ظرفیت‌های همکاری مشاوران جوان با دستگاه‌های اداری استانی و نیز عملکردها و ظرفیت‌های پیش‌روی مشاوران جوان استانداری‌ها و راهکارهای تقویت و توسعه نقش‌آفرینی مشاوران جوان در دستگاه‌های مختلف دولتی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مناسبی برای ایجاد هماهنگی بیشتر مشاوران جوان با دستگاه‌ها اتخاذ شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین