کد خبر: ۱۲۳۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۹

نماینده مجلس: هزینه جشن نوروز را به مقاومت بحرین تخصیص دهید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قتل‌عام مسلمانان در بحرین اظهار داشت: آیا صحیح است ما این جشن را برگزار کنیم؛ پیشنهاد می‌کنم در یک اعلامیه این جشن رابه طور رسمی منحل شده اعلام کنید و مخارج آن را به گروه‌های مقاومت در این کشورها اختصاص دهیم تا بتوانند بر علیه حاکمان دیکتاتور خود مبارزه کنند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار لغو جشن نوروز در تخت جمشید و اختصاص هزینه آن برای کمک به جنبش مقاومت در بحرین شد.

به گزارش خانه ملت، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 25 اسفند) در اخطاری مطابق با اصل 84 قانون اساسی با بیان این که در آستانه جشن و سرور عید نوروز قرار داریم، گفت: متاسفانه شاهد جریانی هستیم که در قالب کار دوستی جشن نوروزی را شکل داده اند که از ایرانی های خارج نشین و برخی از حکام و دولتمردان خارجی دعوت شده است در این جشن حضور داشته باشند.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قتل عام مسلمانان در بحرین اظهار داشت: آیا صحیح است ما این جشن را برگزار کنیم؛ پیشنهاد می کنم در یک اعلامیه این جشن رابه طور رسمی منحل شده اعلام کنید و مخارج آن را به گروه های مقاومت در این کشورها اختصاص دهیم تا بتوانند بر علیه حاکمان دیکتاتور خود مبارزه کنند.

احمدی بیغش در تذکری دیگر به هجمه هایی که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد، هشدار داد و گفت: این افراد امتحان خود را در دفاع از انقلاب اسلامی پس داده اند و درخواست می کنم مانع ادامه این کار شوید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین