کد خبر: ۱۲۳۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۷
آتش بازی برای تساوی و هو کردن داور سونامی‌زده!

برخی تماشاگران دیدار پرسپولیس و الوحده بازداشت شدند

عنکبوت در سرما یخ زد!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برابر الوحده امارات به تساوی رسید که هواداران این تیم داور ژاپنی را به شدت "هو" کردند. 

بازی پرسپولیس ایران - الوحده امارات در حالی از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که برای تماشای این بازی نزدیک به 20 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. این در حالی بود که در اسکوربورد ورزشگاه درج شد، 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند!

* پیش از آغاز بازی برای ادای احترام به جانباختگان زلزله و سونامی ژاپن یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد. این در حالی بود که در پایان بازی هواداران کاشانی را دوره کردند و از او در مورد دلایل تساوی برابر الوحده سوال می‌کردند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی در شعارهایی دست به حمایت از شیث رضایی زدند که این عمل آنها واکنش جمعیت غالب ورزشگاه را به دنبال داشت.

* حبیب کاشانی پیش از آغاز بازی از تماشاگران پرسپولیس خواست در جریان بازی فقط تیم خود را تشویق کنند.

* سرپرست باشگاه پرسپولیس فرشی نفیس را از طرف این باشگاه به رسم یادبود به مدیرعامل باشگاه الوحده امارات اهدا کرد.

* تماشاگران پرسپولیس در جریان بازی بارها به داوری اعتراض کردند. آنها با سوت‌زدن‌های ممتد اعتراض خود را بروز می‌دادند. در پایان بازی نیز که داور با اسکورت به رختکن می رفت هواداران پرسپولیس به شدت او را هو کردند.

* دربین دونیمه سرمربی اتریشی تیم الوحده از بابت رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی سرخپوشان در یک صحنه به علی دایی اعتراض می‌کرد.

* تماشاگران پرسپولیس در طول بازی بارها و بارها اشپیتم آرفی را مورد تشویق قرار دادند اما علی دایی او را به زمین نفرستاد.

* امروز لیدرهای پرسپولیس همپای دیگر هواداران فقط پرسپولیس را تشویق می‌کردند. آنها در دیدارهای اخیر کمتر از تیم خود حمایت می‌کردند.

* در طول بازی اماراتی‌ها بارها و بارها خود را بر روی زمین می‌انداختند و وقت تلف می‌کردند که اعتراض تماشاگران پرسپولیس را به دنبال داشت. در یک صحنه دروازه‌بان این تیم نزدیک به 5 دقیقه روی میز زمین بود اما در پایان داور ژاپنی فقط 6 دقیقه اضافه گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس در برخی صحنه‌ها بی‌توجه به بازیکن تیم اماراتی که روی زمین افتاده بود بازی را ادامه می‌دادند که این مسئله باعث اعتراض نیمکت‌نشینان تیم الوحده شده بود.

* تماشاگران در طول بازی با شعار خلیج فارس ایران - پرسپولیس قهرمان از تیم خود حمایت می‌کردند.

* حدفاصل به ثمر رسیدن گل الوحده تا گلزنی حسین بادامکی تماشاگران پرسپولیس یکصدا تیم خود را تشویق می‌کردند.

* پس از به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس تماشاگران پرسپولیس از روبه‌روی جایگاه اقدام به پرتاب فشفشه روی زمین کردند که این مسأله باعث توقف بازی برای چند دقیقه شد. در این دقایق تماشاگران در قسمت‌های مختلف ورزرشگاه نارنجک‌های دست‌ساز منفجر کردند. ضمن اینکه برخی تماشاگران نیز از سوی پلیس بازداشت شدند.

* دوربین عنکبوتی که به تازگی در ورزشگاه آزادی نصب شده است امروز خاموش بود در سرمای هوا یخ زده بود که البته مسئولان امر دور آن را با محافظی پوشیده بودند.

* علی سعیدلو، علی کفاشیان ، عزیز محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

* در بین هواداران پرسپولیس برای تشویق علی دایی دو دستگی وجود داشت. برخی او را تشویق می‌کردند و برخی نیز شعارهایی علیه دایی سر دادند.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس در پایان بازی به سمت دروازه بان الوحده حمله ور شد و قصد درگیری با او را داشت که البته همراهان مانع از این امر شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین