کد خبر: ۱۲۳۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۴

شرط بزرگی که دایی باخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی دایی ایستاده و ضربه ایستگاهی می‌زند. او بیش از 20 دقیقه بعد از تمرین هنوز این کار را می‌کند اما امروز روزش نیست. 

آخرین تمرین جمعی بازیکنان پرسپولیس ظهر شنبه در زمین درفشی‌فر برگزار شد. تمرینی تقریبا جدی برای مرور آخرین تاکتیک‌ها قبل از بازی با ملوان انزلی. دایی و خردبین با کمی تاخیر به تمرین رسیدند و به همین دلیل ساعت شروع مسابقه از 12 به 12:30 دقیقه تغییر کرد. از همان شروع تمرین دایی یک توپ برداشت و مشغول کاشته زدن شد. اول حریف او دروازه خالی بود. بعد حقیقی، گلر محروم تیم که انفرادی باید تمرین می کرد توی گل ایستاد و درحالی که دیگر بازیکنان سرگرم تمرین تخصصی در یک نیمه زنمین بودند، این دو کاشته‌زنی را تمرین می‌کردند.

مجتبی زارعی و رحمان احمدی، دو بازیکنی از تیم بودند که کمی دیرتر از بقیه رسیدند درفشی‌فر، البته دایی این روز آخر سال را کاری به کسی نداشت.

پرسپولیس زیر نظر میاچ تمرین می‌کرد و دایی بعد از نطق ابتدایی خود، خیلی کاری به روند کاری مربی نداشت. او همه چیز را از مسافتی نه چندان دور زیر نظر گرفته بود و به دستیارش اعتمادی راسخ داشت. فرارهای سریع از کمند مدافعان ف تاکتیک ویژه تیم بود. فرارهایی که البته حتی در تمرین هم با بی‌دقتی مهاجمین، کمتر راهی به دروازه پیدا می‌کردند تا آقای گل فوتبال جهان در این مورد به مهاجمانش تذکر بدهد.

دایی بعد از این دیواره های مصنوعی دفاعی را جلوی دروازه چید و شروع کرد به مسابقه بات گلر محروم تیمش که پس از 3 جلسه محرومیت از بابت برخورد با طرفداران تیم شاهین بوشهر به دلیل برخوردش با گلر الوحده امارات، محرومیتی جدید را سپری خواهد کرد.

او که از ابتدا قرار بود 3 ضربه از 10 ضربه اش را گل کند، در این مسیر ناکام ماند و دست دوم را هم به همینت ترتیب ماند. در دست سوم، درحالی که ورزشگاه خالی از بازیکنان تیم شده بود وچیزی هم به زمان پرواز تیم نمانده بود، او به این شرط که اگر بازنده باشد، باید پورشه زیبایش را به حقیقی بدهد تا با آن در ایام نوروز به مسافرت شمال برود، پشت توپ ایستاد و باز هم باخت دایی بعد از این تامرین درباره کری هایش با حقیقی گفت: «فکر نمی‌کرردم این قدر بدشانسی بیاورم. خیلی وقت بود که کاشته نزده بودم و انگار کمی یادم رفته. توپ‌هایم آنجایی نمی‌رفت که باید می‌رفت.»

او ادامه داد: «علیرضا خیلی وقت است که توی گل نایستاده، خواستم کمی هم به او روحیه بدهم.»

نکته دیگر درباره پرسپولیس برای بازی با ملوان این است که هاشمیان، برادران شیری و علیرضا محمد به دلیل آسیب‌دیدگی راهی انزلی نشدند. تمرینات پرسپولیس بعد از بازی فردا تا روز سوم فروردین تعطیل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین