کد خبر: ۱۲۳۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰

سردار یزدی: فعالیت اقتصادی سپاه شفاف است

اکثر قراردادهایی که سپاه منعقد می​کند با دولت است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون حقوقی و امور مجلس سپاه گفت: اگر کسی بگوید فعالیت اقتصادی سپاه شفاف نیست یا مغرضانه حرف می​زند و یا بی​اطلاع است.

سردار محمدرضا یزدی معاونت حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فعالیت​های اقتصادی سپاه دفاع کرد و به تشریح این فعالیت​ها پرداخت.

وی درخصوص احتمال تحقیق و تفحص از فعالیت​های اقتصادی سپاه گفت: تا کنون از سوی هیچ یک از نهادهای نظارتی و حتی مخالفین درخواست تحقیق و تفحص از فعالیت​های اقتصادی سپاه نشده است.

سردار یزدی می​گوید: اکثر قراردادهایی که سپاه منعقد می​کند با دولت است که بودجه آن در مجلس شورای اسلامی تصویب می​شود و برای نمایندگان مردم، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و ... کاملا شفاف است و نگاه آنان می​تواند تا عمق فعالیت​های سپاه برود.

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه با بیان اینکه تمام دستگاه​های نظارتی از فعالیت اقتصادی سپاه مطلع هستند، گفت: اگر کسی امروز بگوید فعالیت اقتصادی سپاه شفاف نیست یا مغرضانه حرف می​زند و یا بی اطلاع است.

وی تاکید می​کند: بر اساس ابلاغیه فرماندهی کل سپاه، به هیچ عنوان قرارگاه سازندگی وارد پروژه​هایی که سایر پیمانکاران داخلی می​توانند انجام دهند، نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین