کد خبر: ۱۲۳۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۲

"جدایی نادر از سیمین" گوی سبقت را از سینمای ده‌نمکی گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که 2 فیلم "جدایی نادر از سیمین" و "اخراجی‌های 3" از فیلم‌های عنوان دار اکران نوروزی سینماهای پایتخت در جذب مخاطب و فروش با یکدیگر به رقابت می‌‌پردازند، اما اخراجی‌ها 3 از فروش میلیاردی قسمت 2 این فیلم افول کرده و مخاطبان از فیلم فرهادی استقبال گسترده‌ای نشان دادند.

هرچند میزان فروش اخراجی‌ها نیز بالاست اما بر سر میلیاردی شدن فروش آن در روزهای نخست اما و اگر وجود دارد و به راحتی با توجه به فروش نه چندان بالای اخراجی‌ها 3 نمی‌توان پیش‌بینی نمود، هنرنمایی کمدین‌ها چند میلیاردی شود.

به گزارش اعتدال، شاید اما و اگرها از روزی مشخص بود که فیلم ده‌نمکی توانست شاه راه اصلی تهران یعنی بزرگراه رسالت را ببندد و عوامل سازنده فیلم اخراجی‌های 3 بدون توجه به حقوق شهروندان یکی از شاهراه‌های اصلی تهران را برای فیلم برداری خود مسدود کردند.

به نظر می‌رسد حمایت‌های دولتی از اخراجی‌های 2 و رکوردشکنی میلیاردی این فیلم - که نمی‌توان آن را در ژانر کمدی خاص مورد بررسی قرار داد و بهتر است به آن بگوییم سینمای ده‌نمکی – دیگر در سیزن سوم آن جواب نداده و مردم و سینمایی‌ها در روزهای نخست اکران، اقبال آنچنانی به آن نشان ندادند.

هر چند ماجرای سیاسی و کمدین‌های شهیر این فیلم چون شریفی‌نیا و حیایی و دیگران، عامل جذب برخی مشتریان پر و پا قرص کمدی‌های ایرانی در سینماهاست، اما تحلیل‌گران سینمایی معتقدند درام اجتماعی سکوی جدید کسب امتیاز میان مخاطبان ایرانی است و این موضوع از صف چند 10 ساعته برای دیدن فیلم فرهادی در جلوی سینماهای جشنواره فجر مشخص بود.

البته ناگفته نماند ده‌نمکی، کارگردان «فقر و فحشا» و «اخراجی‌ها 1، 2 و 3» در مراسمی از ساخت قسمت‌های بعدی اخراجی‌ها هم خبر داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
0
0
من هیچ کدوم را ندیدم ولی این متن شما خیلی از روی عقده و کینه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
بنده اخراجی ها را دیدم و بسیار راضی هستم چرا که یک طنز را به معنای واقعی کلمه مشاهده کردم. در این فیلم با زبان خنده به همه جناح‌ها زد ولی به قول دوستمون شما از روی کینه و با جناح‌گیری سیاسی نظر دادید. در اولین فرصت هم جدایی نادر از سیمین را خواهم دید و از حالا مطمئنم که همانند درباره الی فوق العاده خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
خیلی ناشیانه نشون می دیدکه ازروی عقده گشایی حرف می زنید لااقل مثل بی بی سی موزیانه عمل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
0
0
آخه ادعا . چرا اینهمه دروغ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین