کد خبر: ۱۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱

بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس - کرج
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون عملیات ترافیکی پلیس ‌راه کشور از وجود ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس - کرج خبر داد و گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای کشور بارش برف و باران گزارش شده است. 

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور افزود: در حال حاضر در محور چالوس-کرج ترافیک نیمه سنگین است و در سایر جاده‌ها وضعیت ترافیکی عادی گزارش شده است.

به گفته وی ،ممنوعیت تردد کامیون، کامیونت و تریلی در جاده چالوس و همچنین ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز وجود دارد.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه با اشاره به اینکه محور شمشک - دیزین به دلیل احتمال ریزش بهمن مسدود است، تاکید کرد: در محور گدوک - فیروزکوه، محور دامنه در استان اصفهان و همچنین در محورهای همدان بارش برف وجود دارد.

وی گفت: در محورهای کرج - چالوس، قزوین - رشت، اکثر محورهای استان لرستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، محور گلپایگان، بروجرد، ساوه - همدان، ساوه - تهران، سلفچگان، یزد - تهران، یزد - نائین و محورهای استان خراسان رضوی بارندگی بوده و سطح این معابر لغزنده است.

البرزی در مورد تصادفات و حوادث طی 24 ساعت گذشته در جاده‌های کشور گفت: 43 درصد تصادفات بر اثر واژگونی، 32 درصد به دلیل عدم توجه به جلو، 24 درصد بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه،21 درصد انحراف به چپ، 5/5 درصد براثر برخورد با وسایل نقلیه با عابرین پیاده گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین