کد خبر: ۱۲۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
با گذشت 15 روز از اكران فيلم‌های نوروزی؛

فروش فيلم "جدايی نادر از سيمين" ميلياردی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با گذشت 15 روز از اكران فيلم‌های نوروزی فيلم‌های سينمايی اكران شده در نوروز 90 با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. 

علی سرتيپی مدير عامل فيلميران و پخش كننده فيلم‌های سينمايی "جدايی نادر از سيمين" و "اخراجی‌های 3" با اعلام اين مطلب افزود: فيلم "جدايی نادر از سيمين" در طی 15 روزاز اكران آن در نوروز می‌گذرد تاكنون توانسته است به فروش معادل يک ميليارد و 250 ميليون تومان در تهران دست پيدا كند اين در حالی است كه "جدايی نادر از سيمين" در تهران فقط 24 سينما در اختيار دارد.
 
وی ادامه داد: اكران فيلم سينمايی "جدايی نادر از سيمين" در خارج از كشور در سال 90 آغاز می‌شود و اين فيلم ارديبهشت‌ماه‌ در كشورهای فرانسه، آلمان، ايتاليا و در خردادماه در آمريكا اكران می‌شود.

سرتيپی ميران فروش فيلم‌ها در نوروز را رضايت‌بخش اعلام كرد و آن را نويد سالی پربار داد و درباره ميزان فروش فيلم "اخراجی‌های 3" گفت: فيلم سينمای "اخراجی‌های 3" با در اختيار داشتن 30 سالن سينما در تهران و همچنين سينماهای شهرستان‌ها به فروشی معادل 2 ميليارد و 500 ميليون تومان دست يافته است كه یک ميليارد و 200 ميليون تومان از آن سهم تهران و یک ميلياردو 300 ميليون تومان آن سهم سينماهای شهرستان‌ها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
0
0
خدا را شکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
چرا فیلم فرهادی باید از فیلم ده نمکی کمتر سالن داشته باشه؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین