کد خبر: ۱۲۶۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۰

فحاشی یک تهیه کننده به رییس انجمن منتقدان سینما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جریان جشنواره فیلم کیش، یک تهیه کننده سینما با رکیک‌ترین الفاظ، رییس انجمن منتقدان سینمایی و صنف منتقدان را به باد توهین گرفت. 

این تهیه کننده سینما که پیشتر در برنامه‌های تلویزیونی از منتقدان به عنوان خوردنی و پوشیدنی یاد کرده بود، چهارشنبه شب در سالن غذاخوری، با توهین به علی علایی رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با دشنام‌های رکیک، وی و صنف منتقدان را مورد خطاب قرار داد.

او که در چند متری جواد شمقدری، معاونت سینمایی سخن می‌گفت، با جمله "من همه سینمای ایرانم" حاضران در این صحنه را شگفت زده کرد.

بنا بر این گزارش، به هنگام رخ دادن این اتفاق، سینماگرانی همچون محمد علی نجفی، مهدی صباغ‌زاده، مجید قاری‌زاده، ضیا هاشمی و علی رویین‌تن در صحنه حضور داشتند که برخی از آنان تلاش کردند مانع ایجاد درگیری فیزیکی و آسیب رسیدن به رییس انجمن منتقدان شوند. 

لازم به ذکر است چندی پیش این تهیه کننده در چند برنامه تلویزیونی، ضمن نسبت دادن اتهاماتی به منتقدان، توهین‌های مستقیمی به این صنف ابراز کرده بود که آخرین مورد آن در برنامه هفت اتفاق افتاد و در پی آن علایی با حضور در این برنامه به سخنان وی پاسخ داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین