کد خبر: ۱۲۶۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۹

اطلاعیه میراث فرهنگی: آزاده اردکانی دستگیر نشده است

دولت احمدی‌نژاد خرافه‌گرا نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: میراث آریا (Chtn) وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نوشت:
در پی انتشار اخبار مجعول و شایعه‌پراکنی‌های کاملا هدایت شده مبنی بر دستگیری شماری از مرتبطین آقای مشایی و اعلام نام یکی از مدیران این سازمان در تعدادی از سایت‌های زنجیره‌ای پوششی وابسته به محفل خاص اقتدارگرا، اداره‌کل روابط‌عمومی و امور فرهنگی و اجتماعی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اطلاعیه مهمی را منتشر کرد.

در اطلاعیه سازمان میراث فرهنگی آمده است:

1) متأسفانه شماری از شبه‌رسانه‌ها و سایت‌های بی‌نام و نشان و مجهول‌الهویه، در یک جنگ روانی - امنیتی کاملا آشکار اما محکوم به شکست، طی روزهای اخیر تلاش کرده‌اند شرایط امنیتی و روانی ویژه‌ای را جهت پرونده‌سازی و برخوردهای گسترده غیر قانونی با شماری از افراد خدوم دولت خدمتگزار فراهم نمایند.

بر این اساس، انتشار یک خبر کذب مبنی بر «دستگیری رئیس موزه ملی ایران»، از زمره این نوع شایعه‌پراکنی‌ها و از مصادیق جنگ روانی است که در یک اتاق فکر جنگ روانی و محفلی خاص و خطرناک تدارک دیده شده است. این در حالی است که موزه ملی ایران، یک مجموعه کاملا فرهنگی محسوب می‌شود، اما برخی به دنبال سیاسی- امنیتی کردن آن هستند.

2) حتی با بررسی گذرای شواهد موجود نیز می‌توان به این نکته بدیهی پی برد که متاسفانه محفلی خاص، (متشکل از برخی افراد و گروه‌های انحرافی با روش‌های ضدامنیتی که به صورت کاملا مخفی عمل می‌کنند) ضدآرمان‌های انقلاب اسلامی، برای امنیتی ساختن فضای جامعه، تخطئه ارکان دولت خدمتگزار و تخریب وجهه و شخصیت مسئولان خدوم ملت در تکاپو هستند و این سیاست تخریبی خطرناک را نیز از طریق خوراک دادن به محفل اقتدارگرای خاص و شبه‌رسانه‌های مزدور هدایت می‌کنند.

3) در این روند تخریبی که بی‌تردید خطرات فراوانی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت، این محفل اقتدارگرا با طرح مسایلی دروغین برای تحریک افراد مذهبی و نیز با به کار بردن ادبیات و واژگانی چون «فرقه»، «خرافه‌گرایی» و «جریان انحرافی» به قصد ارعاب، می‌کوشند ضمن مسموم ساختن فضای روانی جامعه، شرایطی را فراهم آورند تا به منویات منحوس و اهداف پلید خود دست یابند.

4) این اتفاقات در حالی رخ داده که دولت آقای دکتر احمدی‌نژاد، دولتی متشکل از افراد تحصیل‌کرده، متخصص، انقلابی و تحت ولایت رهبری معظم انقلاب اسلامی در خط مبارزه با استکبار جهانی است و چنین دولتی اساسا اهل خرافه‌گرایی، فرقه‌گرایی و انحراف نیست و دشمن باندهای قدرت طلب و سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال است.

5) از آنجا که این‌گونه لجن‌پراکنی‌ها حاصلی جز رسوایی این دسته از افراد و محافل مشکوک نخواهد داشت؛ لذا قضاوت درباره این نوع تراوشات بیمارگونه برخی اذهان ناپاک را بر عهده مردم شریف و آگاه ایران اسلامی می‌نهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
0
0
بابا شما خیلی عقبید با این خبر رسانیتون د وشنبه دستگیر شد طرف
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین