کد خبر: ۱۲۶۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵

قیمت آپارتمان در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالیکه سرمایه داران و دلالان به سمت بازار سکه رفته بودند و این بازار هر روز با نوسانات قیمتی بی‌سابقه روبرو بود بازار مسکن، روزهای آرامی را سپری می‌کرد و گرچه ثبات بازار مسکن تاثیر زیادی هم از عدم تسهیلات‌دهی بانک‌ها گرفته است اما با کاهش تب خرید سکه و وضعیت نامعلوم بازار خرید محصولات سرمایه‌ای، بیم آن می‌رود که مسکن هم از این بازار متاثر شود.

البته گروه دیگری هم معتقدند که نقدینگی در جامعه به اندازه‌ای نیست که بتواند بر قیمت مسکن تاثیر‌گذار باشد و عدم تسهیلات‌دهی بانک‌ها تنها موردی است که موجب شده قیمت مسکن افزایش نداشته باشد.

در واقع وضعیت بازار مسکن، سرمایه‌گذاران را دچار نوعی سردرگمی کرده است و حتی این وضعیت باعث شده که فروشندگان عجله‌ای برای فروش آپارتمان‌های خود نداشته باشند و خریداران هم برای تهیه مسکن مناسب با شتاب بیشتری حرکت کنند.

قیمت آپارتمان در شهر تهران

گزارش میدانی حاکی از آن است که آپارتمان 56 متری تکواحدی در یوسف‌آباد با پارکینگ به قیمت 135 میلیون تومان به فروش می‌رسد و 60 متری نوساز در نارمک با پارکینگ و انباری 120 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محدوده اشرفی اصفهانی یک آپارتمان 56 متری یک خوابه و با عمر 13 ساله به قیمت 98 میلیون تومان عرضه می‌شود و 58 متری با عمر 9 ساله در شریعتی بهار شیراز هم با قیمت 125 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پیروزی خیابان دریاباری آپارتمانی 56 متری یک خوابه، 10 سال ساخت، متری یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و 65 متری در نارمک با قیمت هر متر مربع 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

65 متری در خیابان منیریه هم متری یک میلیون و 250 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و در محدوده خیابان ابوسعید 15 خرداد غربی برای واحدی 65 متری با عمر 10 ساله، 15 میلیون وام، 17 میلیون رهن و 26 میلیون و 500 هزار تومان پول نقد شرایط خرید گذاشته شده است.

68 متری در کیانشهر یک خوابه و نوساز بدون پارکینگ هر متر مربع یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد و 70 متری در خیابان ولیعصر 2 خوابه نوساز 192 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین