کد خبر: ۱۲۹۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸

جوانفكر مأمور حمله رسانه‌ای علیه دادستانی و وزارت اطلاعات است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه كیهان به انتقاد از دفاع جوانفكر از ملك زاده پرداخت و نوشت : مباشر جریان انحرافی در خبرگزاری ایرنا و روزنامه ایران، برای دفاع از یك كارگزار معزول این جریان به شگرد «حركت از پله دوم» متوسل شد. 

كیهان افزود : علی اكبر جوانفكر به دنبال بركناری محمد شریف ملك زاده از معاونت اداری- مالی وزارت خارجه، ضمن یادداشتی به دادستانی تهران و وزارت اطلاعات حمله كرد كه چرا پرونده تخلفات و سوابق منفی ملك زاده را به وزیر امور خارجه متذكر شده و مقدمات بركناری نامبرده را فراهم كرده اند. وی با بیان اینكه «دادستان تهران به وزیر خارجه گفته آقای ملك زاده به اتهامات متعدد مالی و غیر مالی در شرف بازداشت قرار دارد»، می افزاید «اگر نامه وزارت اطلاعات مبنی بر عدم صلاحیت آقای ملك زاده وجود خارجی داشته باشد، طبق روال موجود، یك استعلام محرمانه بوده و سؤال این است كه چگونه به دست نمایندگان مجلس رسیده است».

در ادامه این مطلب آمده است : با این اوصاف سؤال این است كه اولاً آیا آقای جوانفكر مأمور تسویه حساب رسانه ای علیه دادستانی و وزارت اطلاعات از سوی جریان انحرافی است؟ و ثانیاً ادعاهای نامبرده بحث ثانوی است و مسئله اول این است كه چرا فردی دارای انواع پرونده های تخلف از نظر قضایی و اطلاعاتی و در معرض بازداشت، برای تصدی معاونت كلیدی وزارت خارجه (مالی و اداری) به وزیر محترم امور خارجه تحمیل شده است، به ویژه اینكه در سوابق ملك زاده، ارتباط وثیق با مراكزی نظیر دانشگاه آزاد و برخی عناصر مسئله دار ایرانی مقیم خارج دیده می شود و سؤال این است كه بین این افراد معارض با روحیات انقلابی رئیس جمهور و طیف جریان انحرافی متظاهر به حمایت از دكتر احمدی نژاد چه سر و سری وجود دارد؟ به عبارت دیگر اساساً چرا متخلفان و فرصت طلبان و متملقان از سوی حلقه انحرافی یارگیری می شوند؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین