کد خبر: ۱۳۰۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۹

تقدیر احمد توكلی از مجیدی، میرباقری و میركریمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ احمد توكلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در الف نوشت: خبر آغاز ساخت فیلم زندگی پیامبر(ص) را كه خواندم، خیلی خوشحال شدم. كارم زنگ زدن به مجید مجیدی عزیز بود برای تشكر؛ بعد رفتم سراغ دعای ششم از دعاهای پانزده‌گانه امام سجاد(ع) دعای شاكرین، تا سپاس از مخلوق با سپاس از خالق قرین شود. باید هم خدا را به داشتن چنین هنرمندان عاقل و متعهدی سپاس گفت.

پسرم كه در این رشته علاقه و تلاش را با هم دارد، به من توجه داد كه آقای مجیدی بهترین‌های جهان را در همه رشته‌های فنی گرد آورده و از این مهم‏تر كنار هر یک از آنها، بهترین‌های ایران را در آن رشته قرار داده است.

این كار، تلاش عاقلانه ای‏‏ست برای ارتقای استقلال و اشتغال فناوری و هنر.

وقتی چشم در خبر به اسم سیدرضا میركریمی بزرگوار به عنوان مشاور كارگردان افتاد، خیلی بیشتر خوشحال شدم. پسرم به من توجه داد كه بیژن میرباقری و سیروس حسن‌پور هم كه از كارگردانان خوب ما هستند، در این پروژه عظیم حضور دارند. این كه مجیدی سعی كرده همكاران خویش را در این پدیده بزرگ با خویش همراه سازد، نشان از تعهدات به كار است كه او كار را می بیند، نه خود را.

خدای توفیق این عزیزان برای خدمت به فرهنگ این مرز و بوم بیفزاید. پایدار و برقرار باشند.

سپاس از بنیاد مستضعفان را نیز از یاد نبریم كه این كار بزرگ را پشتیبانی كرده است كاری بر این مبانی با نصرت خداوند كریم به انجام نیک خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین