کد خبر: ۱۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۶

روزی 1000 مراجعه‌کننده به دیوان عدالت اداری داریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس دیوان عدالت اداری گفت: پرونده‌ای در خصوص شکایت مردم از برخی سازمان‌ها در زمینه آلودگی هوا تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

منتظری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون در خصوص آلودگی هوا شکایتی از سوی مردم علیه سازمان‌های مربوطه مانند محیط زیست و وزارت بهداشت شده است، یا خیر، بدون اینکه به ارگان خاصی اشاره کند، گفت: در این زمینه شکایتی شده که در حال رسیدگی است.

منتظری در پاسخ به سؤال دیگر در خصوص سرانجام پرونده بقایی با بیان اینکه سر "زمین " هم دست از سر بقایی برنمی‌دارید، گفت: پرونده وی هنوز قطعی نشده است. 

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: روز به روز شاهد افزایش مراجعات مردم به دیوان عدالت اداری هستیم و به طور متوسط روزی یک‌هزار مراجعه‌کننده به دیوان عدالت اداری می‌آیند و ما شرمنده آنها هستیم که نمی‌توانیم خدمت‌رسانی مناسبی به آنها داشته باشیم.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه به خاطر مشکلات موجود در دیوان عدالت اداری شرمنده مردم هستیم گفت: از لحاظ مکان و امکانات در مضیغه هستیم تا جایی که شهرداری تهران برای اینکه ما بتوانیم بخشی از مشکلات موجود را برطرف کنیم، ساختمانی را نزدیک ساختمان اصلی دیوان عدالت اداری در اختیار ما گذاشت.

منتظری با بیان اینکه در حال حاضر در 6 ساختمان مختلف مستقر هستیم و همین امر مردم را با مشکل رو به رو می‌کند، افزود: هرچند با تابلوهای مختلف مردم را راهنمایی می‌کنیم اما خودم بعد از گذشت دو سال، هنوز هم برای حضور در ساختمان‌ها با سردرگمی روبه‌رو هستم.

وی ادامه داد: روز به روز شاهد افزایش مراجعات مردم به دیوان عدالت اداری هستیم و به طور متوسط روزی یک‌هزار مراجعه‌کننده به دیوان عدالت اداری می‌آیند و ما شرمنده آنها هستیم که نمی‌توانیم خدمت‌رسانی مناسبی به آنها داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین