کد خبر: ۱۳۰۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۷

نماینده مجلس: اگر تحریم‌ها جدی‌تر شود، از کدام پول نفت می‌توان این هدفمندی را ادامه داد؟

مشخص نیست اعتبارات صندوق ذخیره ارزی کجاست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تولید‌کنندگان که به بانک‌ها معرفی شده‌اند، بانک‌ها آنها را معطل می‌کنند. مشکل نه ارزی است و نه ریالی، بلکه اعلام می‌کنند پولی در اختیار ندارند.

بهمن اخوان گفت: مشخص نیست اعتبارات صندوق ذخیره ارزی کجاست و این پول‌ها کجا رفته است. آیا می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند یا نه؟ اینکه آقایان می‌گویند نزدیک به 2 میلیون شغل ایجاد کرده‌اند، می‌توان از منابع معتبر استعلام گرفت. در رابطه با مرگ و میر می‌توان از پزشکی قانونی استعلام کرد و در مورد ایجاد اشتغال، سازمان تامین اجتماعی می‌تواند اعلام کند در این مدت چند نفر را بیمه کرده و لیست آنها را ارائه دهد.

عضو كميسيون صنايع مجلس تاكيد كرد: این 40 هزار تومانی که به مردم می‌دهند، اگر در جهت تولید، سرمایه‌گذاری شود و از هر خانواده‌ای یک نفر مشغول به کار شود بهتر است. باید مردم را در جهت تولید و درآمد‌زایی تشویق کرد، نه در جهت هزینه کردن. 

وی اظهار داشت: اگر تحریم‌ها جدی تر و بیشتر شود، از کجا می‌توان از پول نفت، هدفمندی یارانه‌ها را ادامه داد؟ مانند این است که از پدری ارثی مانده باشد و اگر فرزندان عقلی داشته باشند آن را سرمایه‌گذاری می‌کنند و گرنه آن را کم کم خرج می‌کنند و فردا روزی هم به گدایی و بدبختی می‌افتند.

نماينده مردم تفرش و آشتيان در مجلس شوراى اسلامى افزود: با اصل هدفمندی مخالفتی وجود ندارد اما در مورد نحوه اجرای هدفمندی، با دادن پول نقد، غیر از اینکه مردم بی‌عار و بی‌کار بار آورده شوند، کار دیگری انجام نخواهد شد و در آینده ثابت خواهد شد که صحبت‌های ما در جهت حفظ و تثبیت نظام بوده است.

اخوان تصريح كرد: از همه مسئولین نظام بخصوص رهبر انقلاب و مجلس و دولت می‌خواهم که جلوی این روند گرفته شود و این پول‌ها در جهت سرمایه‌گذاری و اشتغال و در شهرستان‌های محروم هزینه شود و کسانی که اهل اندیشه هستند، این نظر را تایید می کنند.از تمامی رسانه‌ها و اصحاب مطبوعات و کارشناسان خواهش دارم در این موضوع بحث کارشناسی کنند و مردم را در جریان گذاشته و آگاه سازند. پول دادن به مردم سمی است برای مردم و نظام و کشور.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
0
0
نمردیم یه یه حرف درست و منطقی از این مسئولین شنیدیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین