کد خبر: ۱۳۰۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۸

مشاور وزیرعلوم: نامه‌ای از احمدی‌نژاد به وزارت علوم نرسیده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور وزیرعلوم درباره نامه‌ای که از سوی محمود احمدی‌نژاد درباره مخالفت با طرح عدم اختلاط در دانشگاه‌ها مطرح شده است گفت: این نامه رئیس‌جمهور از نامه‌های غیرمتداولی بود که تاکنون داده شده و حتی ما از صحت آن خبری نداریم زیرا چنین نامه‌ای به وزارت علوم نرسیده است. 

عباس طائب امروز چهارشنبه در اختتامیه نخستین نشست فرهنگی اجتماعی روسای دانشگاه‌های کشور با اشاره به تاکیدات شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر توقف اعلام نتایج کنکور دکتری خطاب به روسای دانشگاه‌های کشور تاکید کرد: همانطور که قبلا گفته شده از همه روسای دانشگاه‌ها می‌خواهم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مصاحبه پذیرفته شدگان کنکور دکتری را انجام داده و نتایج را به سازمان سنجش آموزش کشور منعکس کنند.

وی افزود: در جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی دکتر دانشجو حضور خواهد داشت و گزارش دکتری را اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه کنکور دکتری یک‌شبه و یک روزه مطرح نشده تاکید کرد: کنکور دکتری یک‌شبه و یک روزه مطرح نشده و ریاست جمهوری در جریان بود اما شاید ابهاماتی برای اعضا پیش آمده است که ما آن را برطرف می‌کنیم و رهنمودها را می‌شنویم اما با این حال مصاحبه‌های علمی کنکور دکتری با همان سرعت و دقت و در همان تاریخ‌های از پیش تعیین شده به اتمام برسد.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه احمدی‌نژاد که دیروز در رسانه‌ها و در خصوص مخالفت با طرح عدم اختلاط در دانشگاه‌ها منتشر شد تاکید کرد: تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها به این معنا وجود ندارد و این طرح تنها به عنوان کوچک‌ترین اقدام اسلامی کردن دانشگاه‌هاست و حتی به بسم الله این امر هم به شمار نمی‌آید.

وی تاکید کرد: در جلساتی که شما روسای دانشگاه‌ها با وزیر علوم برگزار کردید شاهد تاکیدات وزیرعلوم در این جلسات بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها بودید.

وی افزود: این نامه رئیس‌جمهور از نامه‌های غیرمتداولی بود که تاکنون داده شده و حتی ما از صحت آن خبری نداریم زیرا در چنین مواقعی این نامه‌ها ابتدا به وزارت علوم می‌آید.

طائب در جمع روسای دانشگاه‌ها سئوالی مطرح کرد و گفت: کجای جدا شدن دانشجویانی که می‌خواهند در کلاس‌های درس تنها با همجنسان خود تحصیل کنند اشکال دارد که در رسانه‌ها این موضوع به گونه دیگری مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره مدیریت ما دارد تمام می‌شود اما اسلامی کردن دانشگاه‌ها هنوز شروع نشده است و اگر دوران مدیریت ما تمام شود دیگران می‌آیند و متاسفانه ممکن است سیاهی جایگزین شود و روی تمام نقاشی‌هایی که این نقاش کشیده رنگی از سیاه بپاشد.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به روسای دانشگاه‌ها تاکید کرد: همچنان منتظر باشید اذیت‌تان خواهند کرد شما به گفته رهبر معظم انقلاب فرماندهان جنگ نرم هستید پس بمانید و منتظر باشید به هر حال جنگ، جنگ است، جنگ که شاخ و دم ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین