کد خبر: ۱۳۰۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷

مجمع روحانیون مبارز: خطبه‌های صدوقی هیچ‌گاه آلوده به اهانت نبود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه مردم‌سالاری نوشت: مجمع روحانیون مبارز با صدور اطلاعیه‌ای با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم صدوقی و تشكر به خاطر حضور گسترده مردم یزد در مراسم ختم آن مرحوم اعلام كرد كه امام جمعه یزد روحانی خوشنام و وارسته حقیقتا ثلمه و شكاف در دیوار مستحكمی بود كه مردم به ویژه اهالی استان یزد و نواحی آن برای خوشبختی دنیا و آخرت خود به آن تكیه می‌زدند.

مجمع روحانیون افزود: خطبه‌های نمازجمعه صدوقی هیچ‌گاه آلوده به هتاكی و اهانت به این و آن نبود،خطبه‌های او در تلاطم‌های سیاسی تنش‌ها را كاهش می‌داد و در آرامش و طمانینه برخاسته از ایمان و تقوا هم به نمازگزاران درس دین می‌داد، هم درس سیاست. صدوقی در استان یزد امام جمعه و نماینده ولی فقیه بود و زینت این دو جایگاه بود و هرگز وهنی برای منبر و محراب به وجود نیاورد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده: صدوقی در راه انجام وظایف خطیری كه برعهده داشت جفاهای فراوانی نیز دید ولی تمام این جفاها و نامهربانی‌ها با توكل برخدا و ایمان و تقوا با صبوری تمام روبرو شد، ولی برابر جفای اندک مردمانی كه را ناصواب پیموده و می‌پیمایند قدردانی مردم حق‌شناس چنان گسترده است و از عمق جانشان سرچشمه می‌گیرد كه خود می‌تواند معیاری برای شناخت راه خدا از راه شیطان باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
0
0
او به وظيفه اش عمل مي کرد شما چي؟به ولي فقيه و احکامش را پاس داشتيد؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین