کد خبر: ۱۳۰۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۶

51 فرودگاه كشور زیان‌ده هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور گفت: در حال حاضر 51 فرودگاه كشور زیان‌ده هستند و درآمدهای‌شان پاسخ‌گوی نیازهای جاری‌شان نیست. 

مهندس اسماعیلی در مراسم افتتاح و كلنگ زنی پروژه‌های فرودگاهی فرودگاه شهید اشرفی كرمانشاه، اظهار كرد: به جز فرودگاه امام‌(ره)، مهرآباد تهران و شهید هاشمی‌نژاد مشهد، مابقی فرودگاه‌های كشور زیان‌ده هستند.

اسماعیلی عنوان كرد: البته می‌دانیم كه فرودگاه تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان‌ها دارد و می‌توانند منشاء فعالیت‌های بزرگ در استان‌ها باشد.

وی در ادامه اظهار كرد: ما به ایمنی پروازها نگاه ویژه داریم و همه تلاش‌مان را می‌كنیم كه پروازها ایمن باشد.

اسماعیلی همچنین با اشاره به وضعیت فرودگاه كرمانشاه، گفت: فرودگاه كرمانشاه بعنوان هاب منطقه غرب كشور است و اقدامات خوبی برای توسعه آن انجام شده است.

وی افزود: برای احداث باند دوم این فرودگاه، توسعه ترمینال بین‌المللی و استقرار دیگر امكانات در فرودگاه كرمانشاه تلاش می‌كنیم، تا هم خدمات خوبی به مسافرین ارائه دهیم و هم سطح ایمنی پروازها ارتقا یابد.

اسماعیلی با زیاده‌ده دانستن فرودگاه كرمانشاه، گفت: سال گذشته درآمد فرودگاه كرمانشاه كمتر از 30 درصد هزینه‌هایی بود كه سال گذشته برای این فرودگاه انجام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین