کد خبر: ۱۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰

کشف 160 بسته مواد مخدر از جسد زن 53 ساله

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس اجتماعی: 160 بسته مواد مخدر حاوی یک کیلو و 120 گرم تریاک بعد از انتقال جسد یک زن 53 ساله به پزشکی قانونی رفسنجان کشف شد.

به گزارش آفتاب، مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان پزشکی قانونی کشور با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته و پس از گزارش یک مورد مرگ مشکوک، بعد از تشریح جسد این زن، 160 بسته مواد مخدر از معده و روده وی کشف شد.

محمود مباشری با اشاره به فوت این زن در اتوبوس کرمان ـ یزد اظهار داشت: به گفته راننده و اطرافیان، چند فرد ناشناس، حین سوار شدن به اتوبوس به وی کمک کرده‌اند. او که در راه رفتن هم مشکل داشته در طول مسیر به سمت یزد، با ناله و وخیم شدن حال خود توجه مسافران را جلب می‌کند و قبل از هر نوع کمک برای انتقال به اورژانس، در اتوبوس جان خود را از دست می‌دهد.

مباشری با اشاره به سوءاستفاده سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: سن و جنسیت افراد جهت جابجایی و حمل مواد مخدر برای سوداگران مهم نیست، چه اینکه در مورد مشابه‌ای که آذرماه سال گذشته در قزوین کشف شد، از یک مرد 35 ساله برای این منظور استفاده شده بود.

این مسئول سازمان پزشکی قانونی کشور شکل مواد کشف شده از معده و روده این زن را به شکل استوانه‌ای و وزن آن را یک کیلو و 120 گرم اعلام کرد. 

آذرماه سال گذشته نیز پزشکی قانونی استان قزوین، از جسد یک مرد که در سرویس بهداشتی اتوبان تهران ـ قزوین جان باخته بود، 134 بسته مواد مخدر با وزن تقریبی یک کیلوگرم کشف کرد.

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان پزشکی قانونی کشور، همکاری با مراجع قضایی و ستاد مبارزه با مواد مخدر را از وظایف قانونی این سازمان اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین