کد خبر: ۱۳۰۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۴

پرویز برومند: دلم برای ناصرخان تنگ شده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از چند تیم دسته اولی پیشنهاد بازی دریافت کرده است، گفت: از میان این پیشنهادها بهترین گزینه را انتخاب خواهم کرد. 

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرینات عصر روز یکشنبه این تیم، گفت: فعلا میهمان استقلال هستم و تازه تمریناتم را با این تیم آغاز کرده‎ام. دوران بدنسازی را پشت سرگذاشته‎ام و هم اکنون با بازیکنان استقلال مشغول تمرینات هوازی هستم. از چند تیم لیگ دسته اولی پیشنهادهایی دارم. رسیدگی به آنها را به مدیر برنامه‎هایم سپرده‏ام تا بهترین گزینه را برایم انتخاب کند. 

برومند ادامه داد: از بازیکنانی که در تیم استقلال هم دوره من بودند، به جز فرهاد مجیدی کسی در استقلال نیست. در این دو روزی که به تمرینات این تیم می آیم او هم غایب است و هنوز فرهاد را از نزدیک ندیده‌ام. 

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال اشاره‌ای هم به ناصر حجازی، دروازه بان فقید این تیم داشت و گفت: دلم برای حجازی تنگ شده است. از او چیزهای بسیاری آموختم. ناصرخان یکی از بزرگترین دروازه بان‌های تاریخ فوتبال ایران بود. 
تنها افسوس می‌خورم که امروز ناصرخان را در ورزشگاه نمی‌بینم تا او را در آغوش بگیرم. امیدوارم که روح ناصرخان در آرامش قرار داشته باشد. 

پرویز برومند در پایان از تمام هواداران استقلال تشکر کرد و گفت: در این دو روزی که به تمرینات استقلال می‌آیم، هواداران به گرمی مرا مورد استقبال قرار داده‌اند. از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم روزی محبت‌های هواداران را جبران کنم و از شرمندگی‌شان در بیایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین