کد خبر: ۱۳۰۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴

باهنر و متکی نمایندگان جبهه پیروان در کمیته واحد اصول‌گرایان شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا باهنر و منوچهر متکی به عنوان نمایندگان جبهه پیروان خط امام و رهبری در کمیته واحد اصول‌گرایان انتخاب شدند. 

کمیته نظارت و داوری اصول‌گرایان منوچهر متکی و محمد رضا باهنر را بعنوان دو عضو این تشکل سیاسی در کمیته واحد اصول‌گرایان انتخاب کرد.

پیش از این سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از معرفی محمدرضا باهنر، منوچهر متکی، محمد‌نبی حبیبی و محسن کوهکن به کمیته وحدت اصول‌گرایان خبر داده بود و کمیته 7 نفره اصول‌گرایان، محمد رضا باهنر و منوچهر متکی را به عنوان نمایندگان جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب کرد.

همچنین حسین فدایی، علیرضا زاکانی، محمد دهقان و احمد نجابت به عنوان نمایندگان "اصول‌گرایان تحول‌خواه" به کمیته واحد اصول‌گرایان معرفی شده‌اند.

کمیته وحدت اصول‌گرایان ‌‌ترکیبی از دو کمیته 7 و 8 نفره (7+8) است‌ که کمیته 7نفره متشکل از نمایندگان ‌جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌ (4 نفر) و اعضای کمیته سه نفره شامل عسگراولادی، حداد‌عادل و ولایتی ‌است، کمیته 8 نفره نیز شامل نمایندگانی از گروه‌های مختلف اصول‌گرا است.

بنا بر این گزارش "جبهه نیروهای انقلاب" ( رایحه خوش خدمت) هنوز نمایندگان خود را به کمیته واحد اصول‌گرایان معرفی نکرده است.

کمیته 7 نفره از میان نمایندگان معرفی شده هرسه طیف جبهه پیروان خط امام و رهبری، اصول‌گرایان تحول خواه و جبهه نیروهای انقلاب 2 نفر را به عنوان نماینده آن طیف در کمیته 7+8 می پذیرد.

همچنین قرار است برخی چهره‌های اصول‌گرا همچون علی لاریجانی و محمد باقر قالیباف نیز هر کدام به این کمیته یک نماینده معرفی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین