کد خبر: ۱۳۰۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸

درگیری کارمندان دو وزاتخانه سابق در وزارتخانه جدید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو روز پیش بود که خبر استقبال گرم کارمندان وزارت راه با گل و شیرینی از کارمندان وزارت مسکن در رسانه‌ها منتشر شد.

کارمندان وزارت مسکن، در پی ادغام دو وزارتخانه در بیستم تیر ماه جاری به ساختمان وزارت راه منتقل و با استقبال گرم کارمندان وزارت سابق راه روبه رو شدند، ولی با گذشت کمتر از دو روز، گویا شرایط به کلی تغییر کرده و مقاومت کارمندان راه در تحویل فضا و میز و اتاق‌های خود به این میهمانان «قبلا عزیز» به درگیری‌های اداری جدی انجامیده است، تا جایی که صبح امروز، کارمندان وزارت راه به هنگام ورود به ساختمان به صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.

بنا بر این گزارش، کارمندان مسکنی با سحرخیزی و گویا با هماهنگی حراست وزارت راه، همه وسایل موجود در اتاق‌های دو طبقه از وزارت راه را در لابی‌ها ریخته و وسایل خود را به این اتاق‌ها منتقل کرده و البته برای محکم‌کاری نسبت به تعویض مغزی قفل درها نیز اقدام کرده بودند.

بنابراین، ناگفته نماند که این کار مسکنی‌ها، نخست با تعجب و سپس با واکنش شدید وزارت راهی‌ها روبه‌رو شده و از صبح امروز تا کنون، فضای متشنج ساختمان سابق وزارت راه (وزارت راه و شهرسازی کنونی) بسیار ملتهب و در آستانه درگیری است، به گونه‌ای که یکی از این کارمندان در تماس با خبرنگار ما، به مشکل یافتن وسایل شخصی خود در میان انبوه وسایل ریخته شده به لابی اشاره کرد و گفت: کارمندان دو وزارتخانه سابق در آستانه درگیری هستند.

این گزارش می‌افزاید، رخدادهای صبح امروز در حالی روی داده که هم اکنون هیأتی عالی‌رتبه از این وزارتخانه (راه و شهرسازی) شامل یکی از معاونان وزیر، برای بازدید از یک پروژه خاص در گیلان هستند!

گفتنی است، این دو طبقه از ساختمان وزارت سابق راه در اختیار کارمندان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بوده که مدیر عامل آن، آقای احمد صادقی هم اکنون در سفر گیلان است.

بنابراین، شاید بجا باشد، وقتی مسئولین گرانقدرمان در یک اقدام درست اقتصادی در کوچک‌سازی دولت می‌کوشند، با در نظر گرفتن تمهیدات جانبی و شرایط آینده کار، از بروز مشکلات بعدی اینچنینی و در برابر هم قرار گرفتن کارمندان شریف کشور نیز جلوگیری کنند.

البته این مشکل نمونه کوچکی از بی‌توجهی به پیامدهاست و در صورت در پیش نگرفتن تدبیرهای دوراندیشانه در ادغا‌ ها، مشکلات ساختاری بعدی، ضربات شدیدی به پیکره اقتصاد کشور وارد می‌سازد.

جوابیه:

با سلا م احترام

بدین وسیله با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیرو انتشار مطلبی با عنوان «درگیری کارمندان دو وزاتخانه سابق در وزارتخانه جدید» در تاریخ ۲۲ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۵ خواهشمند است توضیحات زیر بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف در آن سایت درج شود.

به اطلاع خوانندگان گرامی می‌رساند وزارت راهی‌ها با گل و شیرینی در روز دوشنبه 21 تیرماه از نخستین گروه مسکنی‌ها که شامل اداره کل روابط عمومی بود، استقبال کردند و در پی آن کارکنان حوزه وزارتی وزارت سابق مسکن و شهرسازی نیز وارد ساختمان شهید دادمان شدند و هیچگونه مشکلی در ورود نیروهای وزارت مسکن و شهرسازی سابق تاکنون وجود نداشته است.

بنابر بررسی‌های دقیق صورت گرفته یادآور می‌شود که مطالب ذکر شده در خصوص عدم اطلاع از جابجایی‌‌ها، تعویض مغزی قفل درها و درگیری کارکنان وزارت مسکن‌ و شهرسازی سابق با وزارت راه و ترابری سابق کذب محض است.

زیرا که از یک هفته گذشته جابه‌جایی‌ها به کارکنان شرکت ساخت و توسعه اطلاع رسانی شده است که در پی آن کارمندان وسایل خود را بسته‌بندی کرده‌بودند.

بعد از ساعت کاری روز گذشته (سه شنبه) جا‌به جایی‌ها انجام شد که با طولانی شدن این عمل تا دقایقی از بامداد امروز بقیه انتقال وسایل شرکت ساخت به ساختمان جدید به صبح موکول شد و در این بین هیچ کسی از وزارت مسکن و شهرسازی سابق حضور نداشته و وسایلی را هم منتقل نکرده‌اند.

همچنین ذکر این مطلب که «کارمندان دو وزارتخانه سابق در آستانه درگیری هستند.» کذب محض است و علاقه‌مندان می‌‌توانند این موضوع را از کارکنان منتقل شده به ستاد وزارت راه و شهرسازی به ویژه در قسمت روابط عمومی جویا شوند.

لازم به توضیح است که معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه نیز صبح امروز در محل این شرکت در ساختمان شهید دادمان حضور داشته و کاملا وی و مدیران مربوط از روند جابه‌جایی‌ها اطلاع داشته است.

در پایان لازم به یادآوری است که در هر دو وزارتخانه سابق کار گروه انتقال متشکل از مدیران مرتبط با موضع تشکیل و موارد موجود با ارتباط مستمر دبیران کارگروه‌ها حل و فصل و تمامی امور بر اساس برنامه‌ریزی منظم و توافق هر دو طرف انجام می‌شود.

امید است که با همکاری کارکنان هر دو وزارتخانه بتوانیم در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و وظایف وزارت راه و شهرسازی تلاش کنیم.
منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
0
واقعا برگشتيم به عهد قاجاريه.
خدايا گنا ه ما چه بود؟؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین