کد خبر: ۱۳۰۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۷

قبض 32 میلیون ریالی برق برای جانباز علی‌آبادی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حدود یکماه است برق واحد مسکونی یک جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس به دلیل عدم پرداخت قبض 32 میلیون ریالی قطع است. 

رحمت‌الله قره خانی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس در علی‌آباد کتول است که بیش از یکماه از قطع برق واحد مسکونی‌اش می‌گذرد.

قبض برق سه میلیون و 200 هزار تومانی برای واحد مسکونی این جانباز را شوکه کرده است.

قره خانی به بیان اینکه امتیاز برق واحد مسکونی‌ام به نام همسرم است گفت: از تاریخ 20 اسفندماه 85 الی 13 مهرماه 89 این اتفاق رخ داده و این امر در حالی است که هر ماه نسبت به پرداخت قبض برق اقدام می‌کردم.

وی اظهار داشت: به یکباره با قبض سنگین 32 میلیون ریالی برق مراجعه کردیم و در مراجعه به اداره برق دریافتم که کنتورچی به دلیل سواد کم شماره را اشتباه ثبت می‌کرد و اداره برق نیز بر این اساس اقدام به صدور قبض کرده است.

وی عنوان کرد: اداره برق بحث خرابی کنتور را مطرح کرد و این درحالی است که اگر اینگونه بود پس چرا از زمان اجرای هدفمندی یارانه‌ها به مدت چهار ماه برای اینجانب 19 هزار تومان وجه برق آمد است.

قره خانی افزود: اداره برق نسبت به تعویض کنتور اقدام کرد و مدیر برق استان نیز دستور داده بود که کنتور را بررسی کرده و در صورت خراب بودن شماره کنتور ثبت شده را به اینجانب نشان دهند.

این جانباز شیمایی بیان داشت: متاسفانه این دستور اجرا نشد و اداره برق نسبت به تقسیط وجه برق اقدام کرد تا طی 24 ماه و هر قسط 100 هزار تومان این مبالغ اخذ شود و مبلغ 812 هزار تومان نیز تقاضای پرداخت نقدی کردند و اینجانب به هیچوجه زیر بار این اشتباه اداره برق نمی‌روم.

این شهروند که در خیابان کمربندی شهر علی آباد کتل ساکن است گفت: متاسفانه اداره برق منطقه حاضر نیست اشتباه را بپذیرد و توان پرداخت این قبض سنگین را ندارم.

وی خواهان توجه و رسیدگی مسئولان استان برای رفع این مشکل شد.

تلاش و پیگیری‌های خبرنگار برای کسب نظرات مسئولان شرکت برق علی آباد و گلستان در این زمینه بی‌نتیجه مانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین