کد خبر: ۱۳۰۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۷

85 درصد زندانیان درگیر مواد مخدر هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی از راه‌اندازی آزمایشگاه‌های پلیس فتا تا پایان سال‌جاری در سراسر کشور خبرداد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد 85 درصد زندانیان درگیر مواد مخدر بوده‌اند. 

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی‌مقدم پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گلستان افزود: این آزمایشگاه‌ها به منظور کشف جرم راه‌اندازی می‌شوند و با ایجاد آنها پیشرفت قابل‌توجهی در این حیطه خواهیم داشت. 

وی در خصوص جرایم اینترنتی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر جرایم اینترنتی در کشور وسعت زیادی ندارد. 

رئیس پلیس کشور در بخش دیگری به مسأله حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: این بحث یکی از چالش‌های پیش روی ما است و در این زمینه مبادله اطلاعات به خوبی صورت گرفته و مردم با حقوق خود آشنایی پیدا کرده‌اند و بخوبی از آن دفاع می‌کنند. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه افزود: در این راستا دستورالعمل جامعی تهیه و ارسال شده است. 

سردار احمدی‌مقدم یاداور شد: نصب سیستم مانیتورینگ تفکیک متهمان نیز صورت گرفته و بارزرسی‌های زیادی نیز از بازداشتگاه‌ها انجام شده است. 

85 درصد زندانیان درگیر مواد مخدر بوده‌اند 

وی در خصوص بحث زندانیان نیز گفت: حدود نیمی از زندانیان سراسر کشور به جرم مواد مخدر دستگیر شده اند و بررسی‌ها نشان می‌دهد 85 درصد زندانیان نیز درگیر مواد مخدر بوده‌اند.

سردار احمدی‌مقدم در ادامه به طرح جمع‌‌آوری تجهیزات گیرنده ماهواره اشاره کرد و اظهار داشت: رویکرد اصلی ما در اجرای این طرح برخورد با نصابان و فروشندگان ماهواره است که لازم است در این راستا فرهنگ‌سازی شود چرا که بنیان بسیاری از خانواده به خاطر این عمل مخرب سست و ویران می‌شود.

در این مراسم از خدمات سردار حمید عطایی تقدیر و سرهنگ پاسدار سید محمود میرفیضی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گلستان معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین