کد خبر: ۱۳۰۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۳

انتقاد "صرفا جهت اطلاع" به فرمانده‌ کل سپاه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه"صرفا جهت اطلاع" پنج‌شنبه، به افراد و نهادهای مختلف کشور متلک گفت ‌و از آنها انتقاد کرد.

 سایت 24 نوشت: محمد دلاوری مجری این برنامه که از شبکه دو پخش می شود، در بخشی از برنامه با اشاره به سخنان فرمانده سپاه درباره حضور افراد در انتخابات گفت: «نمی‌شود که یک نفر بگوید چه کسانی باید در انتخابات شرکت کنند و چه کسانی نباید شرکت کنند. بعد هم بگوید چه کسی گفته من در سیاست دخالت می‌کنم؟»

وی در توضیح این جملات گفت: «دخالت در سیاست که شاخ و دم ندارد. حضرات مشاور مشورت بدهند بد نیست، قرار نیست فقط به علامت تایید، سر تکان داد...انشاء‌الله آنهایی که باید بگیرند، گرفتند!»

دلاوری در بخش دیگری از این برنامه، سراغ هدیه احمدی‌نژاد به رییس‌جمور ترکمنستان رفت که با توضیحات معاون علمی رییس‌جمهور همراه بود: این هدیه آقای رییس‌جمهور به رییس‌جمهور ترکمنستان است اما اینکه چرا کادر ایرانی باید آن را به ترکمنستان ببرند، علی‌رغم اینکه قبلا خلبانان ترکمن و کادر پروازی، آموزش پرواز با این هواپیما را دیدند...اما ما برای اینکه نشان بدهیم این هواپیماها در پرواز ایمن هستند، و توان پرواز دارند، این هواپیما را با سرنشیانان ایرانی برایشان فرستادیم.
دلاوری در تکمله این سخنان گفت: «جالب است که کادر آموزش دیده ترکمن‌ها حاضر نیستند سوار این هواپیما شوند، هواپیمای هدیه را بردارند و ببرند ترکمنستان! گلی به گوشه جمال ما و ترکمن‌ها...»

دلاوری در خصوص مصوبه شواری عالی انقلاب فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت دکترا در کشور نیز در این برنامه گفت: یک‌شبه، مقامات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه شدند، ئه ئه ئه...ظرفیت دکتری در کشور 5 هزار نفر نیست که، دست‌کم 10هزار نفر است...گویا یکباره یک ظرفیت 5 هزار نفری صاف از آسمان افتاده توی وزارت علوم! 

وی این شعر را هم برای آنها که دنبال دکتر شدن هستند، خواند: 

شاعر تیتراژهامان دکتر است
مجری اخبار سیما دکتر است
هم وزیران هم مدیران دکترند
بیشتر از نصف ایران دکترند
هرکه پستی دارد اینجا دکتر است
دیپلم ردی است اما دکتر است

وی در بخشی دیگر با اشاره به دیدار هیأت اعزامی کشور اتریش به ایران با هیأت وزارت خارجه، با نمایش تصویر نماینده مجلس اتریش که در جلسه، کتش را روی شانه انداخته و نپوشیده بود گفت: «اشتباه نکنید، اینجا قهوه‌خانه مش قنبر نیست، این آقای باشعور، مثلا دور از جون نماینده مجلس اتریش است... وزیر امور خارجه ما کلا محجوب است ولی واقعا یک نفر آنجا نبود گوش این آقای خیلی با تربیت را بگیرد و لباس پوشیدن مودبانه در یک نشست رسمی را یادش بدهد؟!

تهیه کننده و مجری صرفا جهت اطلاع البته به استانداری تهران، رپرتاژ‌آگهی‌های تلویزیون برای مدیران دولتی که پول خوبی به سازمان صداوسیما داده‌اند، انهدام سی‌دی‌ها قاچاق با صحنه‌های شعاری و...نیز در این برنامه انتقاد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
اقای دلاوری دست خدا نگهدارت.واقعا دلاوری.افرین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین