کد خبر: ۱۳۰۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲
در دیدار رئیس‌جمهوری پاكستان

مقام معظم رهبری: دشمن واقعی مردم پاكستان، غربی‌ها و در رأس آن آمریكا هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مقام معظم رهبری، عصر شنبه در دیدار آقای آصف علی زرداری رئیس‌جمهور پاكستان و هیأت همراه با اشاره به مشتركات دینی، تاریخی و فرهنگی دو كشور، ملت پاكستان را ملتی بزرگ و دارای سابقه مبارزه طولانی و عمیق خواندند و تأكید كردند: مردم پاكستان، ملتی معتقد به اسلام هستند و هرگونه پیشرفت و موفقیت پاكستان، مایه خرسندی جمهوری اسلامی ایران است. 

ایشان افزودند: در مبارزات طولانی مردم پاكستان، شخصیت هایی همچون محمدعلی جناح و اقبال لاهوری درخشیدند و ویژگی بارز این مبارزات، تمسك مردم پاكستان به اسلام بود. 

مقام معظم رهبری خاطرنشان كردند: تنها راه نجات مردم پاكستان از مشكلات و رنج‌های كنونی نیز ادامه تمسک به اسلام و معارف اسلامی است. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تهدید آشكار وحدت ملی و ارضی پاكستان از جانب برخی دشمنان، تأكید كردند: دشمن واقعی مردم پاكستان و وحدت ملی این كشور، غربی‌ها و در رأس آن آمریكا هستند. 

ایشان اظهار امیدواری كردند: خداوند متعال هرچه زودتر شر دشمنان ملت پاكستان را از این كشور كوتاه كند. 

در این دیدار كه آقای احمدی‌نژاد نیز حضور داشت، آقای آصف علی زرداری رئیس‌جمهور پاكستان با اظهار خرسندی فراوان از دیدار مجدد با مقام معظم رهبری به فاصله كوتاهی از دیدار قبلی گفت: اعتقاد به خداوند و تمسک به اسلام زمینه‌ساز پیشرفت انسان و رهایی او از مشكلات خواهد بود. 

وی با اشاره به مبارزات ملت ایران و ایستادگی آنها در مقابل فشارها، خاطرنشان كرد: كشور و ملت ایران الگویی برای ایستادگی و حركت در مسیر پیشرفت است. 

رئیس‌جمهور پاكستان بر ادامه گفت‌وگوها با جمهوری اسلامی ایران و نیز استمرار روابط دو جانبه و همكاری‌های منطقه‌ای تأكید كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین