کد خبر: ۱۳۱۱۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

حضور سرزده احمدی‌نژاد در دفترکار دامادش

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد صبح امروز قبل از جلسه هیأت دولت و بدون اطلاع قبلی از روند کار دبیرخانه شورای مشاورین ریاست‌جمهوری، به صورت سرزده در محل استقرار این دبیرخانه و دفتر دامادش حضور یافت. 

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز قبل از جلسه هیأت دولت و بدون اطلاع قبلی از روند کار دبیرخانه شورای مشاورین ریاست ‌جمهوری، به صورت سرزده در محل استقرار این دبیرخانه و دفتر دامادش حضور یافت. 

وی در ابتدای این دیدار در دفتر دبیر شورای مشاورین و در جمع پرسنل دبیرخانه شورای مشاورین حضور یافت و با توضیحات دکتر مهدی خورشیدی در این دبیرخانه، از روند کار و سیر اداری کارها در دوره جدید اطلاع حاصل کرد.

خورشیدی با اشاره به تغییرات یک سال اخیر شورای مشاورین رئیس‌جمهوری و انتقال دفاتر مشاورین از ساختمان نوفل لوشاتو به ساختمان شماره 5، از موفقیت دبیرخانه در کاهش هزینه­ها، تعداد کارکنان و نیز فضای اداری دبیرخانه سخن گفت و از مشاورین رئیس‌جمهوری و نیز همکارانی که در این راه او را یاری کرده­اند قدردانی کرد و گفت: توقع ما این بود که زودتر از این­ها شاهد حضور رئیس‌جمهور باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری سه جلسه شورای مشاورین در سال 90 با محوریت سه دستور احمدی‌نژاد گفت: الحمد الله با مدیریت و همکاری بسیار خوب جناب آقای دکتر داوودی مشاور عالی رئیس‌جمهور، مشاورین و نمایندگان ویژه محترم و نیز حضور مسئولانه سرکار خانم آلیا سه پیشنهاد ایشان درخصوص ایجاد خبرگزاری بین‌المللی به زبان عربی و انگلیسی، ایجاد ظرفیتی با ویژگی­های جامعیت سیاسی، قضایی، امنیتی، پارلمانی و مردم نهاد در ساختار شورای عالی امنیت ملی و تأسیس بنیاد بین‌المللی انقلاب اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و موضوعات در دست رسیدگی و بررسی­های نهایی است که ماحصل دیدگاه­ها پس از بررسی نهایی در جلسات شورا جمع بندی و تقدیم رئیس‌جمهور شود. در ادامه مشاورین به بیان دیدگاه­های خود پرداختند و رئیس جمهور پس از شنیدن نظرات و تحلیل­های مشاورین خود، نکاتی برای اصلاح امور بیان کرد.

گروه رسانه و بولتن محل بعدی بود که احمدی‌نژاد از آن بازدید کرد و گزارشی پیرامون چگونگی رصد اخبار در مطبوعات، تحلیل اخبار، مطبوعات، تحلیل فضای حاکم بر رسانه­های منتقد، معارض و همراه، تلخیص بولتن­های واصله از دستگاه­های اجرایی، فرهنگی، سیاسی و تلاش در راستای ابهام زدایی از برخی موضوعات پیرامون سایر مسائل مربوط به حوزه مشاورین و پیگیری ساخت و راه اندازی پورتال الکترونیک دبیرخانه به منظور تسهیل ارتباط به رئیس جمهور ارائه شد.

گفتنی است: اداره دبیرخانه و ثبت مکاتبات آخرین حوزه بازدید احمدی‌نژاد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
اینها همه شوخی برای عوام حتما شب قبل از طرف سرکار علیه خانم خبر دار شده اند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین