کد خبر: ۱۳۱۱۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۲

تئوری حذف احمدی‌نژاد برای اجماع اصول‌گرایان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین فدایی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در اولین گردهمایی ستادهای انتخاباتی جمعیت ایثارگران و رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جریان انحرافی سعی دارد بر روی حوزه‌های انتخابی تک‌نماینده که به حدود 175 حوزه در کشور می‌رسد، تمرکز کند و روش کار آنان اینگونه است که از ظرفیت احمدی‌نژاد استفاده کنند؛ یعنی وابستگی یک فرد را به احمدی‌نژاد پررنگ کنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با طرح این سؤال که "فصل مشترک نظام سلطه، جریان فتنه و جریان انحرافی چیست؟"، اظهار داشت:‌ بزرگ‌ترین فرصت برای دشمنان انقلاب اسلامی، ایجاد اختلافات داخلی در کشور است؛ دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند به هر شکلی که می‌توانند به اختلافات داخلی دامن بزنند، به تضعیف رهبری بپردازند و موضع رهبری را ناکارآمد جلوه دهند.

وی افزود: تضعیف و تخریب نهادهایی همچون سپاه، بسیج و شورای نگهبان، فرعی‌کردن مسائل اصلی، بحرانی جلوه‌دادن وضعیت کشور و دمیدن التهاب به جامعه و بزرگ نشان دادن خطرات برای گرفتن امتیاز از نظام اسلامی از دیگر فصول مشترک نظام سلطه، جریان فتنه و جریان انحرافی است.

فدایی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: کشورمان اکنون در اوج به‌سر می‌برد؛ چون به استمرار انقلاب اسلامی تأکید دارد اما اگر کشور را به خوبی مدیریت نکنیم آسیب‌پذیر خواهیم بود.

فدایی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود، نقص‌هایی در اردوی اصول‌گرایی وجود دارد اما وحدت مدنظر اصول‌گرایان است، اظهار داشت: برخی‌ اعتقاد دارند که بهترین راه وحدت، حذف احمدی‌نژاد است که این تئوری درست نیست؛ وحدت به معنی پایبندی به محور ولایت‌مداری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین