کد خبر: ۱۳۱۱۸۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۳

موسوی‌خوئینی‌ها: اظهارات صفارهرندی درباره من صحت ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها در پاسخ به سؤال یکی از مخاطبان وب‌سایت خود که پرسیده بود "آقای صفار هرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم، در سال ۸۸ گفت: آقای موسوی خوئینی‌ها گفته که ما زمان امام هم ولایت فقیه را قبول نداشتیم اما می‌ترسیدیم که بگوییم. شما این گفته را تصدیق می‌کنید؟"، نوشته است: "پیش از آنکه از آقای صفار هرندی سند آنچه را به اینجانب نسبت داده است سوال کنم، مایلم درباره مطلبی که ایشان در برنامه‌ای تلویزیونی، در یک گفت‌وگو به اینجانب نسبت داده است توضیح بخواهم. از آقای صفارهرندی با توجه به تبارشان و با توجه به اینکه مدتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند این انتظار را دارم که صادقانه به این سوال درباره آن مصاحبه تلویزیونی پاسخ دهند."

موسوی خوئینی‌ها افزوده است: "آقای صفار هرندی در آن برنامه اولا گفتند که من با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عناد یا خصومت شخصی از قبل داشته‌ام! و برای اثبات این اتهام به بیان واقعه‌ای پرداختند که فیلم آن واقعه در آرشیو صدا و سیما موجود است و آقای هرندی بدون توجه به وجود چنین فیلمی نسبت ناروای دومی به من دادند و آن این بود که گفتند ایشان (یعنی بنده) علاوه بر اینکه به رهبری ایشان رای نداده‌ام‌، سعی کرده‌ام از رای دادن فردی که در صندلی جلوتر از من نشسته بود جلوگیری کنم و تلویحا و با کمک برخی سایت‌ها این فرد را آیت‌الله باریک‌‌بین، امام جمعه محترم قزوین معرفی کردند. من از جناب آقای صفار هرندی می‌خواهم که هر دو فیلم موجود در آرشیو صدا و سیما را یکبار دیگر ببیند (که تا کنون هردو فیلم بارها از تلویزیون پخش شده است) و پس از آنکه ملاحظه کردند که صندلی من در ردیف اول است و هیچ صندلی‌ای جلوی صندلی من نیست و جالب‌تر آنکه آیت‌الله باریک‌بین نه تنها در جلو من نیستند بلکه دقیقا روبروی من با فاصله چندین متر نشسته‌اند، آنگاه به حکم تقوایی که در وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لازم است، حقیقت را بر مردمی که آن مصاحبه را دیده و شنیده‌اند توضیح دهند."

دبیر مجمع روحانیون مبارز همچنین از صفار هرندی خواسته است: یک زحمت دیگر هم بکشند و از آیت‌الله باریک‌بین سوال کنند که آیا آنچه به من نسبت داده شد، صحت دارد و آن واقعه رخ داده است یا نه. جناب آقای باریک‌بین عالمی با تقوا و وارسته است و خلاف نمی‌گویند و چنانچه آقای هرندی درباره آنچه در رابطه با این مصاحبه گفتم برای من و برای مردمی که آن مصاحبه را شنیده‌اند توضیح دادند، آنگاه درباره مطلبی که راجع به ولایت فقیه به من نسبت داده‌اند سوال‌های خودم را مطرح می‌کنم. من در پی دفاع از خودم نیستم که بخواهم ثابت کنم آنچه به ناروا آقای صفار هرندی به من نسبت داده‌اند صحت ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین