کد خبر: ۱۳۱۲۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳

عضو دفتر امام خمینی و سفیر سابق ایران در کنیا و لیبی درگذشت+ پیام سیدحسن خمینی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد منهاج از اعضای دفتر امام خمینی و سفیر سابق ایران در کنیا و لیبی در اثر سانحه رانندگی در مسیر مشهد مقدس درگذشت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام راحل در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد منهاج را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

ضایعه درگذشت برادر گرامی و عزیز جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد منهاج که در حادثه‌ای تلخ و در راه زیارت آستان مقدس حضرت ثامن الحجج (ع) اتفاق اقتاد، دل همه دوستان و آشنایان ایشان را به درد آورد و علاقمندان خود را داغدار کرد. این عالم فرهیخته که پیش از انقلاب اسلامی رنج مبارزه را به جان خریده بود و پس از انقلاب نیز همواره یاد و نام و راه امام را سرمایه خویش می‌دانست به حق از دوستان و یادگاران امام و بیت آن راحل عظیم الشان بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت آقای حاج شیخ محمد منهاج به خانواده مکرم و همسر گرامی و فرزندان عزیز ایشان، از خداوند متعال علو درجات آن مرحوم را مسئلت نموده و صبر و اجر فراوان برای بازماندگان ایشان آرزو دارم. سیدحسن خمینی

پیکر این مرحوم ساعت 9 صبح روز شنبه اول مرداد ماه از مقابل حسینیه جماران به سوی حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. مراسم یادبود مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد منهاج نیز از ساعت 14 تا 15:30 روز یکشنبه دوم مرداد ماه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین