کد خبر: ۱۳۲۶۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۲

رسوایی در باشگاه استقلال: 12 مبتدی با پرداخت پول، بازیكن استقلال شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال گفت: 12 بازیكن تیم‌های پایه‌ای، برای حضور در استقلال به رضا رجبی پول داده بودند.

در یک سال گذشته درباره فعالیت‌های صورت گرفته در آكادمی باشگاه استقلال حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد، اما پیگیری در مورد این وضعیت هرگز به صورت جدی از سوی مسئولان این باشگاه صورت نگرفت.

با پذیرش پست ریاست كمیته فنی باشگاه استقلال توسط حسن روشن این بازیكن سال‌های دور استقلال كه سابقه ریاست آكادمی این باشگاه را برعهده دارد با توجه به وظایفی كه برای او تعریف شده، نظارت بر عملكرد دو سال اخیر آكادمی فوتبال استقلال را برعهده گرفت. در همین راستا روشن در اولین اقدام در حكمی به مربیان امید و جوانان استقلال از آنها خواست 12 بازیكن این دو تیم اخراج شوند. 

حسن روشن درباره این تصمیم گفت: هنوز رضا رجبی برای توضیحات نیامده و او فعلا كسی را قبول ندارد. پنج‌شنبه كه جلسه معارفه برگزار شود برای روز یكشنبه یا دوشنبه آینده او را برای توضیح دادن می‌خواهیم اما فكر نمی‌كنم بیاید.

وی در پاسخ به این سؤال كه چطور می‌شود در زمان فعالیت رجبی تخلفاتی صورت گرفته باشد اما از او به عنوان مدیر آنالیزورهای استقلال یاد شود، گفت: این مسائل مربوط به كادر فنی است و به ما ارتباطی ندارد. وظیفه كمیته فنی حمایت از كادر فنی است و اگر ما خطایی ببینیم می‌توانیم دلیل بروز این خطا را از كادر فنی بپرسیم ولی نمی‌توانیم در كارشان دخالت كنیم.

رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال تصریح كرد: ‌طبق اختیاراتم در كمیته نظارت بر آكادمی فوتبال را برعهده دارم. برای من مداركی آورده‌اند كه 12 بازیكن به آكادمی استقلال پول دادند تا بازی كنند. پدران و مادران این بازیكنان به حالت شكایت این مسائل را مطرح كردند اما حاضر نیستند به صورت علنی این مسأله را بازگو كنند. من هم به آنها گفتم یا شما راست می‌گوئید یا رضا رجبی. به مربیان تیم‌های جوانان و امید استقلال هم گفتم این 12 بازیكن كه 99 درصد فوتبالیست هم نیستند، را اخراج كنند.

روشن ادامه داد: پدر یكی از این بازیكنان می‌گوید پول قرض كرده تا بتواند مبلغ مورد نظر را به آكادمی استقلال بدهد. در بین این بازیكنان مبالغ 7، 10 و 25 میلیون تومان به آكادمی پرداخت كرده‌اند. البته برخی از پدران و مادران به من گفتند دو ماه پیش قضیه را به نظری جویباری اطلاع دادند و او هم گفته به این مسأله رسیدگی می‌كند، اما خبری از رسیدگی نشده است.

وی خاطرنشان كرد: بحث در مورد فعالیت‌های آكادمی زیاد است. مربیان هم شاكی هستند و می‌گویند در این یك سال حق و حقوق خود را نگرفتند و همچنین رضا رجبی در كارشان دخالت می‌كند. من به آنها گفتم حرفتان را باور نمی‌كنم چون نمی‌خواهم یك طرفه با قاضی بروم. به جز علی چینی سایر مربیان رده‌های پایه در طوماری نوشتند مشكلاتشان را در آكادمی نوشته‌ بودند و حتی رضا رجبی بابت امضای این طومار به آنها خرده گرفته بود.

روشن در ادامه گفت: در گزارشی كه به من داده شده آمده از یک بازیكن به بهانه خریدن مكمل غذایی 7 میلیون تومان گرفته شده درحالی كه یكی از مربیان در گزارشش آورده كه حتی آب هم سر تمرین نبوده و یک روز مجبور می‌شوند از سطل زباله یك بطری پیدا كنند تا از این طریق به بچه‌ها آب بدهند.

وی تاكید كرد: 6 بازیكن امید و 6 بازیكن جوانان با حكم حق شركت در تمرینات را ندارند تا مشخص شود این پول‌های گرفته شده كجا رفته است. قطعا این نفرات هم بازیكنان خوبی نیستند چون اگر بازیكنان خوبی بودند پول نمی‌دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین