کد خبر: ۱۳۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۴:۱۹

" کینه " با کاترینا کنار می آید

آفتاب‌‌نیوز :  سخنگوی شرکت دایمنشن فیلمز وابسته به میراماکس که "کینه" را تهیه کرده در این باره گفت : "فیلم داستانی ترسناک دارد، اما هیچ بخشی از آن به فاجعه ای که در نیو اورلئان رخ داده مربوط نیست".
تاریخ دقیق اکران "کینه" از مدتها پیش و قبل از مشخص شدن تصمیم برادران باب و هاروی واینستین برای جدایی از استودیو سونی برنامه ریزی شده بود. بر اساس قرارداد، فیلم هایی که تحت نظارت این دو برادر تهیه کننده ساخته شده اند باید تا پیش از 8 مهر( 30 سپتامبر)، روز جدایی واینستین ها از دیزنی، روی پرده بروند.
"کینه" به کارگردانی جیم گیلسپی بر اساس فیلمنامه ای از براندن بویس و فلینت دیل ساخته شده و در آن بازیگرانی چون اگنس بروکنر، جاناتان جکسن، لورا رمزی و ریک کریمر ایفای نقش می کنند.
فیلم داستان گروهی از جوانان است که در تلاش برای نجات جان خود از دست قاتلی زنجیره ای به نام مستر جانگلز در مرداب های لوییزیانا، دست به فرار می زنند؛ جانگلز موجودی است که 13 روح خبیث در او حلول کرده اند و حالا دنبال قربانیان جدید می گردد.
اکران فیلم ترسناک "کینه" در ایالت مصیبت زده آمریکا در حالی انجام می شود که بلافاصله پس از حمله به برج های سازمان تجارت جهانی در نیویورک در یازده سپتامبر 2001، بسیاری از فیلم های با موضوع حملات تروریستی و یا دارای تصاویر برج های دو قلو از برنامه نمایش کنار گذاشته شدند. اما "کینه" بدون داشتن صحنه ای از توفان کاترینا یا سیل های ناشی از آن، تنها در 800 سالن سینما در سرتاسر ایالات متحده روی پرده می رود و حتی فروش فوق العاده آن بعید به نظر می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین