کد خبر: ۱۳۷۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۰

انتقاد یک مرجع تقلید از پخش فوتبال در نیمه‌شب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک مرجع تقلید با انتقاد و ابراز تاسف از پخش نیمه‌شب بازی‌های فوتبال، نشستن جوانان و تماشای فوتبال در این زمان را آفت و تبلیغات بی‌هدف برای جوانان خواند.

آیت‌الله علوی گرگانی در جمع طلاب غیرایرانی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به تأثیر موعظه بر انسان، گفت: موعظه کننده خود باید از موعظه برخوردار باشد تا در دیگران اثر کند.

وی با بیان این که موعظه برای پاک کردن و سیقل دادن قلب است، افزود: هر کس در کارها خدا را فراموش کند،‌ خداوند او را به فراموشی خواهد سپرد و شیطان را بر او مسلط می کند.

آیت الله علوی گرگانی با توصیه به طلاب غیرایرانی خاطرنشان کرد: ‌غربتی که برای تحصیل علوم آل محمد(ص) متحمل شده‌اید، بسیار ارزشمند و برای شما نعمت است؛ بنابراین تا وقت نگذشته و جوان هستند باید درس بخوانید و کارتان نیز برای خدا باشد.

وی با ابراز تأسف از تبلیغات بی‌هدف برای جوانان از جمله پخش بازی‌های فوتبال در نیمه‌شب، یادآور شد: این که جوان تا نیمه‌های شب بنشیند و نظاره‌گر برنامه‌ای باشد که کدام تیم برنده می‌شود، آفت است، چرا که ساعت‌ها وقت مفید آنها را برای انجام کار خوب و سودمند می‌گیرد. 

به گزارش مرکز خبر حوزه،‌ این مرجع تقلید هم‌چنین به نقش علما و روحانیون در هدایت انسان‌ها اشاره کرد و گفت: روحانیت؛ رهبران دینی مردم هستند و میلیون‌ها نفر را راهنمایی می‌کنند، باید زندگی علمای سلف را مطالعه کنیم و آنها را الگوی خود قرار دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
این که من شب بخوام فوتبال ببینم یا نبینم به خودم مربوطه!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین