کد خبر: ۱۳۷۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴

سردار جوانی: مردم در انتخابات مجلس شرکت کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم باید با بیداری کامل و شناخت رهروان راه ولایت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

سردار یدالله جوانی صبح امروز در مراسم اختتامیه رزمایش بصیرت علوی و بیداری اسلامی اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی حضور فعال دارد و با تمام توان خود در راستای دفاع از کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کند.

وی به نتایج انقلاب اسلامی ایران در راستای بیداری تمام مردم اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی کشور‌های منطقه با تلاش‌های و روشنگری‌های امام خمینی (ره) در جریان انقلاب محقق شده و این موضوع سبب سرنگونی طاغوت و حکومت‌های وابسته شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی یکی از موضوعات روز جامعه است، تصریح کرد: مردم باید با حساسیت کافی و شناخت رهروان راه ولایت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی به ضرورت بیداری و هشیاری مردم نسبت به موضوعات روز جامعه اشاره کرد و ادامه داد: مردم و مسئولان باید در این انتخابات نسبت به حضور افراد فرصت‌طلب بیدار باشند و با انتخاب پیروان راه ولایت وضعیت موجود را ساماندهی کنند.

جوانی با اشاره به بروز جنگ نرم در کشور تاکید کرد: نیرو‌های بسیج باید با بهره‌گیری از روش‌های مناسب در راستای مقابله با این جنگ و خنثی‌سازی تهاجم‌های فرهنگی دشمن تلاش کنند و پیش از هر اقدامی نسبت به عملیات دشمنان ایران اسلامی آگاه باشند.

وی به رویکرد‌های اصلی بسیج در سطح کشور اشاره کرد و بیان داشت: تشکیل حلقه‌های فرهنگی و بصیرتی از مهم‌ترین رویکرد‌های این افراد است و مقابله با دشمن در جنگ نرم نیز از رسالت‌های اصلی بسیج محسوب می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه افزایش آمادگی دفاعی و توان رزمی نیرو‌های بسیجی از اهمیت بسیاری برخوردار است، اضافه کرد: این افراد باید برای مقابله با دشمن در جنگ سخت‌افزاری از آمادگی دفاعی کامل برخوردار باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین