کد خبر: ۱۳۹۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵

درگیری مسلحانه دو مقام دولتی در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه شرق ازنزاع مسلحانه بین رئیس و معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد و نوشت: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بعد از ظهر دیروز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و راهی بیمارستان شد. یدالله صادقی ۳۰ شهریور گذشته از سوی مهدی غضنفری حکم ریاست بر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران را گرفت. او در چند روز گذشته قصد داشته است تا معاون بازرسی خود را برکنار کند که همین مساله نزاع میان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و معاونش را به همراه داشت.

روز گذشته معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بعد از یک مشاجره با ریاست سازمان، اسلحه کشید و صادقی را مورد اصابت گلوله قرار داد. تا زمان تنظیم این خبر (ساعت ۲۱)، درحالی که برخی منابع آگاه خبر می‌دادند که یدالله صادقی در بیمارستان بستری بوده و در کما به سر می‌برد، حمید حسینی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به «شرق» گفت: «گلوله به‌گونه صادقی اصابت کرده، اما خطر جدی نداشته و ایشان به هوش آمده‌اند.»

شفاف‌نیوز هم این درگیری را ناشی از ادغام وزارتخانه‌ها دانست و با اشاره به جزئیات حادثه، نوشت: یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران عصر روز شنبه در محل کار خود از سوی یکی از مدیرانش با اصابت سه گلوله مورد سوقصد قرار گرفت. وی که با اصابت نخستین گلوله در تلاش بوده از تیررس ضارب بگریزد ، با شلیک دو گلوله دیگر از سوی ضارب ، متوقف می شود.

ضارب بلافاصله قصد خروج از محل و ترک ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران را داشته که با ممانعت حراست سازمان روبرو می شود. صادقی بلافاصله به بیمارستان منتقل می گردد. به گفته یک مقام مطلع ، با وجود انکه یکی از گلوله ها به صورت وی برخورد کرده اما با تلاش تیم پزشکی ، وی از خطر مرگ حتمی نجات یافته است. 

این مقام مطلع به خبرنگار شفاف گفت که فرد ضارب از مدیران سازمان سابق بازرگانی بوده که با ادغام این سازمان در سازمان صنعت استان تهران و تشکیل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، نگران تغییر پست یا کنارگذاشته شدن‌اش از سوی صادقی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین