کد خبر: ۱۳۹۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳

جام جهانی والیبال؛ ایران ۳ - ژاپن ۱

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۱۱ با نتیجه ۳ بر ۱ ژاپن میزبان مسابقات را شکست داد.

ژاپنی‌ها که با استفاده از امتیاز میزبانی، کارشکنی‌های زیادی برای تیم ملی کشورمان انجام دادند تا در کشور خود از ایران شکست نخورند، امروز در سالن نیپون گایشی شهر ناگویا میزبان قهرمان آسیا بودند.

در ست نخست این مسابقه شیمیزو کانیهیرو عملکرد درخشانی داشت و با سرویس‌های خوب خود دریافت توپ تیم ایران را با مشکل مواجه کرد و به تنهایی ۶ امتیاز نیز به دست آورد تا ژاپن با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی برسد.

اما ست دوم تغییراتی که خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی ایران در ترکیب بازیکنان به وجود آورد روند بازی تغییر کرد و تیم کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

در ست سوم از ابتدا تیم کشورمان برتری خود را بر حریف تحمیل کرد اما بازیکنان ژاپن با کم کردن فاصله امتیازی، حتی با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ نیز پیش افتاد ولی بازهم این تیم ملی ایران بود که موفق شد ۲۵ بر ۲۳ در این ست هم پیروز شود.

ست چهارم هم نمایش قدرتمندانه والیبال ایران در سالن پر از تماشاگر نیپون گایشی بود و با نتیجه ۲۵ بر ۲۵ به سود کشورمان به پایان رسید.
به این ترتیب تیم کشورمان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا سه امتیاز این مسابقه حساس را از آن خود کند.

آرش کمالوند در این مسابقه عملکرد درخشانی داشت و به تنهایی ۱۵ امتیاز به دست آورد.

دوازدهمین دوره جام جهانی والیبال از امروز در کشور ژاپن آغاز شده است و تا روز ۱۳ آذرماه ادامه خواهد یافت.

در این مسابقات دوازده تیم شرکت کننده در چهار دور و به صورت دوره ای با هم مسابقه می‌دهند و در پایان سه تیم برتر رقابت‌ها جواز حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن را به دست می‌آورند.

تیم ملی کشورمان در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت ۵:۳۰ فردا به مصاف کوبا می ورد. کوبایی‌ها امروز با نتیجه سه بر صفر از لهستان شکست خورده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین