کد خبر: ۱۴۰۱۰۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴

انتقاد شدید ولاسکو از مسئولان برگزاری جام جهانی والیبال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خولیو ولاسکو می‌گوید میزبانی ژاپنی‌ها برای جام جهانی را نپسندیده است. 

خولیو ولاسکو پس از پیروزی بر مصر اظهار کرد: ما از این پیروزی خیلی خوشحال هستیم به ویژه‌ این که در بازی مقابل آمریکا نتوانستیم حتی یک ست را به سود خود به پایان ببریم، اما در بازی امروز، ۳ بر صفر مصر را مغلوب کردیم و این برای ما اهمیت زیادی داشت. تیم ما امروز بازی کم‌اشتباهی را ارائه داد و در سرویس، دریافت و دفاع عملکرد بازیکنان ما خیلی خوب بود.

وی با انتقاد از شرایط میزبانی ژاپن در این رقابت‌ها گفت: این هفتمین بار است که برای شرکت در مسابقات به ژاپن سفر می‌کنم. باید بگویم که همواره سازماندهی بازی‌ها در این کشور خیلی خوب بود، اما امروز من یک سوال از فدراسیون جهانی والیبال و همچنین مسئولان برگزاری جام جهانی در ژاپن دارم. من نمی‌توانم درک کنم چگونه تیمی که روز قبل ساعت ۱۸:۳۰ یک مسابقه سنگین داشته باید صبح روز بعد ساعت ۱۱ یک مسابقه دیگر بدهد. این مشکلی بود که امروز به تیم مصر فشار آورد. من پس از این که تیم ایران در موقعیت مشابه قرار گرفت (پس از بازی اول ایران مقابل ژاپن در ساعت ۱۸:۳۰ ایران به مصاف کوبا در ساعت ۱۱ صبح روز بعد رفت و شکست خورد‌) این انتقاد را مطرح نکردم اما به نظرم می‌توانستیم خیلی از بازی‌ها را در ساعت ۱۵ برگزار کنیم، زیرا آن‌ها پخش مستقیم تلویزیونی نداشتند. من هم معتقدم که باید به رسانه‌ها و پوشش بازی‌ها توجه کرد ولی این موضوع نباید اولویت تصمیم‌گیری برای زمانبندی بازی‌ها باشد.

وی افزود: این مسابقه انتخابی المپیک است، بنابراین همه تیم‌ها باید شرایط مشابه با یکدیگر داشته باشند. من می‌خواهم نظر همه کسانی که در فدراسیون جهانی حضور دارند را در این‌باره جویا شوم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین